waarom zo'n groot prijsverschil KNHS pony of paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

josee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:32

Nog even een korte reactie op het stukje van Vendell, wellicht een beetje bij de hand, Knipoog maar ik doe het toch omdat ik denk dat je met een positieve instelling je een heel eind kan komen....

Ik zit in een verenigingsbestuur en houd zodoende internet site van de KNHS goed in de gaten. Daar stond hun verantwoording van die tariefsverhoging op (los gezien van het feit dat ik me er in kon vinden).... Voor iedereen toegankelijk. En dat je de mensen die jouw regio vertegenwoordigen niet kent..... Wie zijn schuld dat is, is moeilijk te zeggen.
Je vereniging kan je het vast vertellen. Jouw vereniging kan (als het goed is) je ook vertellen wanneer die vergaderingen plaatsvinden zowel van het kring- als het regiobestuur (en wat er besproken wordt) en dan dus ook van de Ledenraad. Zo kun je je stem laten gelden....

Idee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:00

de brief had ik al gehad waarin ik me kon verantwoorden. toch hebben hun toen nog steeds dezelfde fout gemaakt.
toen kwamen ze met die boete aan. ik ben gewoon gepromoveerd en heb die boete nooit betaald. hebben ze volgens mij niet eens in de gaten