Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Cl_Fr schreef:Je kan het altijd proberen in het L1. Heb zelf net m'n eerste B wedstrijden geplant maar heb onderling ook al L1 gestart en gelijk 208 punten terwijl het wijken ook nog niet helemaal perfect was.
Succes!
Niets ten nadele van jou hoor, je zal vast wel goed rijden, maar bij een onderlinge zijn ze toch vaak (een stuk) soepeler en de punten kunnen bij echte wedstrijden ineens vies tegenvallen. heidy_wilco schreef:Cl_Fr schreef:Je kan het altijd proberen in het L1. Heb zelf net m'n eerste B wedstrijden geplant maar heb onderling ook al L1 gestart en gelijk 208 punten terwijl het wijken ook nog niet helemaal perfect was.
Succes!
208 op een onderlinge wedstrijd zegt meestal niet zoveelNiets ten nadele van jou hoor, je zal vast wel goed rijden, maar bij een onderlinge zijn ze toch vaak (een stuk) soepeler en de punten kunnen bij echte wedstrijden ineens vies tegenvallen.
. Vorig jaar Impulscategorie B gereden, die was wel 'normaal' gejureerd, daar hadden we iets van 184 en 199. Toen reed ik deze pony ook nog maar net. Dus we hebben er zin in! Cl_Fr schreef:heidy_wilco schreef:
208 op een onderlinge wedstrijd zegt meestal niet zoveelNiets ten nadele van jou hoor, je zal vast wel goed rijden, maar bij een onderlinge zijn ze toch vaak (een stuk) soepeler en de punten kunnen bij echte wedstrijden ineens vies tegenvallen.
Weet ik, maar ga zo wel met een fijn gevoel m'n wedstrijden in. Vorig jaar Impulscategorie B gereden, die was wel 'normaal' gejureerd, daar hadden we iets van 184 en 199. Toen reed ik deze pony ook nog maar net. Dus we hebben er zin in!

44Myrthe44 schreef:L1 is net de B, ik zou gewoon L doen.
Ik ben met mijn paard ook meteen overgegaan bij 10 wp, ging prima. Jury's worden echt niet opeens veel strenger in de L1 hoor. En ook met 4-en voor het wijken kan je nog prima een wp rijden.
44Myrthe44 schreef:L1 is net de B, ik zou gewoon L doen.
Ik ben met mijn paard ook meteen overgegaan bij 10 wp, ging prima. Jury's worden echt niet opeens veel strenger in de L1 hoor. En ook met 4-en voor het wijken kan je nog prima een wp rijden.

Dan voel je je wel trots.
Maar ik zou niet over gaan naar de L als je paard nog geen pas opzij kan zetten. 
heidy_wilco schreef:L1 is maar een klein beetje doorzitten.
Hoe gaat het verder met de wedstijden? Hebben jullie wel mooie regelmatige scores? En niet steeds net 180?
En doorzitten kan je het beste in kleine stukjes doen. Niet te lang achter elkaar willen gaan. En zorg dat je paard lekker over de rug loopt.