Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
werd gisteren al vreemd aangekeken op wedstrijd dat ik en later vriendin die mij voorlas met smartphone in handen stond ipv een proevenboekje
sanie22 schreef:Zo'n voorlees app lijkt mij eigenlijk helemaal niet handig. Ieder paard loopt toch in zijn eigen tempo, dus dan moet hij maar net precies goed uitkomen. Is het niet makkelijker om eenmalig tijdens het proef oefenen de voorlezer op te nemen in je tel zodat je daarna de proef erin hebt staan op jouw tempo?
Sowieso ben ik er niet voor om de proeven veel te oefenen, maar goed, dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Ik vind het toch wel handig als je de avond voor wedstrijd nog even een proefje kunt rijden. Maar s avonds ben ik vaak alleen. sanie22 schreef:Zo'n voorlees app lijkt mij eigenlijk helemaal niet handig. Ieder paard loopt toch in zijn eigen tempo, dus dan moet hij maar net precies goed uitkomen. Is het niet makkelijker om eenmalig tijdens het proef oefenen de voorlezer op te nemen in je tel zodat je daarna de proef erin hebt staan op jouw tempo?
Sowieso ben ik er niet voor om de proeven veel te oefenen, maar goed, dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Aphrodite87 schreef:sanie22 schreef:Zo'n voorlees app lijkt mij eigenlijk helemaal niet handig. Ieder paard loopt toch in zijn eigen tempo, dus dan moet hij maar net precies goed uitkomen. Is het niet makkelijker om eenmalig tijdens het proef oefenen de voorlezer op te nemen in je tel zodat je daarna de proef erin hebt staan op jouw tempo?
Daarom kan je dmv l eestekens de tijd invoeren. Van per seconde tot 5 minuten, zodat je het kan aanpassen aan je tempo