Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

upendo schreef:Want wat iedereen roept, netjes betalen... Vind ik ook weer zo wat.
Als ik als bakker zijnde een bestelling krijg van een bruidspaar voor een taart die over twee weken klaar moet en ik kom er over drie weken een keer mee aankakken, reken maar van yes dat je dan geen cent krijgt..
Elco schreef:Nef1985 schreef:Hoezo is een zadelmaker geen goede zadelmaker als hij het zadel meeneemt? Dat is wel de grootste onzin wat ik gehoord heb. Niet altijd is een zadel direct aan te passen!!!!
Dus jij denkt dat een zadelmaker die het zadel meeneemt, precies weet hoe jij op het zadel zit en waar het bij het paard niet goed ligt.?
Ga jij je zadel ook ophalen.? Of komt hij hem ook weer afleveren,?
Ga je er dan mee rijden waar de zadelmaker bij is.? Of neem je klakkeloos aan dat je zadel weer perfect ligt.?
Neem maar van mij aan, dat een GOEDE zadelmaker/ Passer heel zeldzaam is..
Kimmotje schreef:Ik zou maar gewoon je zadel gaan ophalen en kijken in welke staat die verkeerd. Is er niets aan gedaan? Niets betalen. Is hij netjes gevuld? Niet alles betalen. Ik zou dan gaan onderhandelen over de prijs omdat de tijd waarin het klaar had moeten zijn is overschreden. Natuurlijk heeft hij dan wel zijn ding gedaan, maar ik zou hem zeker niet de volle mep betalen.
Maar allereerst zou ik maar gewoon even vragen waarom er geen contact was en waarom het zo lang heeft moeten duren en op basis van die reactie overgaan op het bedrag dat je op dat moment bereid bent om te geven.