Welke cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

92Michelle

Re: Welke cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 17:00

Sissi87: Bij de uvex cap die ik heb zit aan de achterkant een soort van draaischijfje en daarmee kan je de cap verstellen.

Ssooffzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 19:40

Ik heb de harry's horse pro plus die zit ook prettig en word niet lelijk

YetTomson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:14

Ik rij niet meer met cap. Heb een paar serieuze enge verhalen en ongelukken gehoord door een cap. Lekker een cowboyhoed op, los dat lange blonde haar en gaan. Gewoon niet uit je zadel komen. Met je benen rijden! :) & anders als dat nog niet lukt, veel oefenen.

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:17

YetTomson schreef:
Ik rij niet meer met cap. Heb een paar serieuze enge verhalen en ongelukken gehoord door een cap. Lekker een cowboyhoed op, los dat lange blonde haar en gaan. Gewoon niet uit je zadel komen. Met je benen rijden! :) & anders als dat nog niet lukt, veel oefenen.

wat voor verhalen heb jij gehoord dan? cap is zeker veiliger hoor!

kirstennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:24

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 21:26

ik ben voor een global cap gegaan, vond die toch het lekkerst zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:28

De Harry's Horse Pro Plus Cap kan ik je heel erg aanraden! Ik heb hem nu een jaartje en hij ziet er nog zo uit als toen ik hem kocht! *\o/* Hij gaat ook niet zo snel kapot en veel mensen die ik ken hebben hem, zij zijn ook héél erg te spreken over de cap :D Als ik een nieuwe wil (als mijn oude kapot is) koop ik hem zeker weer! 8-) Hij is ook niet zo duur; €60,-
Hij is ook in meerdere kleuren; bruin, blauw, bruin met wit. En hij is er ook met steentjes, maar die is dan wel duurder :P

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 21:30

zeker de harrys horse pro plus komt er hier niet in, sorry maar vandaag opgehad en zat me helemaal niet lekker, hij was de goede maat maar hij zat gewoon niet lekker.

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:32

die heb ik gehad maar vond m heeeeel warm, nu een uvex die veel fijner is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:34

YetTomson schreef:

Wat voor rare verhalen heb jij gehoord? := Een cap is serieus wel om te beschermen hoor! Mag ik je misschien naar dit topic verwijzen? http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=192&t=1774613

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:36

HorseLove28 schreef:
YetTomson schreef:

Wat voor rare verhalen heb jij gehoord? := Een cap is serieus wel om te beschermen hoor! Mag ik je misschien naar dit topic verwijzen? http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=192&t=1774613

[ON] Kollumse gewond na val van paard en dit topic?

Loe_Loe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:42

YetTomson schreef:

Sweet 17... :')

Pocaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:24

Ik heb hh pro plus, zit heeeeerlijk !!