welke rijhandschoenen zijn nou het beste?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

egnie

Re: welke rijhandschoenen zijn nou het beste?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 10:01

Ik heb leren handschoenen voor het mennen. Heb ze al jaren en ze zijn nog steeds heel.

JustJuul_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 19:28

Is denk ik heel persoonlijk, ik vind die van de EJ heel fijn. Rijd er nu al een jaar mee en ze zitten nog steeds prima !

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 20:33

Ik heb jaren handschoenen van de decathlon gehad, maar uiteindelijk kwamen er gaten in te zitten, en gaf de grip wat af. Ben persoonlijk niet zo kieskeurig qua handschoenen, en ik doe er vaak jaren mee. Ik heb nu QHP handschoenen, casanova model, en ik moet zeggen dat ze geweldig zitten. :)

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 11:40

Roeckl!! Doe al jaaaaren met hetzelfde paar. Zomers zijn ze lekker dun. In de winter houden ze mijn handen warmer dan mijn gevoerde winterhandschoenen... Ze zijn al super versleten, rij er denk ik al 6 jaar mee. Nooit vervangen. Lekkere zachte stof en: ze hebben een functie waarmee ze gewoon werken op je touche-screen/telefoon. Ergens ook niet verkeerd, toch? Het is best een flink pak geld, maar ze werken echt super fijn.

Cintaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:50

Ook ik zweer bij Roeckl! Heb de mijne nu al twee jaar ondertussen en kan ik gebruiken in de zomer (zonder zweethandjes te krijgen) en ook in de winter (handjes blijven lekker warm) _/-\o_ Moet wel eerlijk zeggen dat deze in een iets hogere prijscategorie zaten maar tot nu toe ben ik er zeer tevreden over!

lolkop1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 01:55

Roeckl is fantastisch! +:)+

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 02:06

Voor mij zeker de BR Jos Lansink. Fijne pasvorm, dunne stof en toch super sterk.

larabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:21

ik gebruik sinds kort ook de BR jos Lansink handschoentjes. Ze bevallen mij tot nu toe prima! had hiervoor altijd die van EJ, Mondoni of HH maar die waren echt veel sneller versleten dan deze. Bovendien vindt ik die van Br ook veel fijner zitten en qua prijs zijn ze niet heel veel duurder, maar ze gaan we veel langer mee.

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-14 11:30

@Larabo &@yucca Ik rij nu ook met die handschoenen en het blijven nog wel mijn lievelingshandschoenen :D

Skittlez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:52

Ik kan niet veel antwoord hierop geven, omdat ik zelf gewoon normale handschoenen aandoe. Vind het onnodig om ''speciale'' te bestellen.

belgikske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 21:16

ik gebruik van die montagehandschoentjes van op het werk.
Goede pasvorm, goede grip, en niet zo duur.
Op wedstrijd heb ik roeckl.
Ik rij zes dagen in de week.
Gebruik mijn handschoenen enkel voor het rijden, voor het werken op de stal heb ik gewoon werkhandschoenen, van die dikke lederen. :Y) {:}

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 10:27

Ik gebruitke altijd Roeckl, maar heb nu een paar van Kingsland, die zijn pas echt fantastisch :o

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 10:33

Ik heb ook Roeckl. Heb ze al een paar jaar en ze zijn nog steeds goed.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 10:49

Kieffe. na 2 jaar dagelijks rijden, longeren, mennen etc. zijn ze een klein beetje versleten. Wil dus nieuwe maar weet niet meer waar ik ze gekocht heb :(

Lees hele verschillende reacties over roeckl, de mijne waren na 2 maanden kapot terwijl ik ook regelmatig lees dat iemand er 2 jaar mee doet...

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 12:09

Ik heb de kieffer handschoenen ook die zijn hier te koop bij de ruitersport zaak