Sportbeha voorgevormd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ibelia14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 15:21

[/quote]

Die van mij is idd voorgevormd, zodat ik hem 's zomers gewoon 'zonder risico' kan dragen. Heb hem in het pashokje uitgebreid getest en hij zit lekker en stevig en alles blijft op zijn plek zitten. Voor dat geld vind ik het een super bh. Het is een level 3, dus ook nog de, zwaarste? Vorm van stevigheid. Ideaal![/quote]

Deze ga ik straks ook passen! Had 'm op de site gezien, level 3 inderdaad, en even met Hunkemöller gebeld. Ze hadden 'm nog in het wit, met een rits aan de voorkant?
Ben benieuwd hoe de pasvorm is. Ziet er wel ok uit namelijk!

boumanrsp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 15:22

Wij verkopen o.a. het sportlingerie merk Equi.linn
Dit zijn echt mooie bh's die zeer geschikt zijn voor paardrijden. Zijn hier speciaal voor ontworpen.
Deze hebben een mooi voorgevormde cup en het geheel ziet er leuker uit dan in de "normale" sport bh's.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 11:04

Ginger0410 schreef:

Die van mij is idd voorgevormd, zodat ik hem 's zomers gewoon 'zonder risico' kan dragen. Heb hem in het pashokje uitgebreid getest en hij zit lekker en stevig en alles blijft op zijn plek zitten. Voor dat geld vind ik het een super bh. Het is een level 3, dus ook nog de, zwaarste? Vorm van stevigheid. Ideaal![/quote]

Deze ga ik straks ook passen! Had 'm op de site gezien, level 3 inderdaad, en even met Hunkemöller gebeld. Ze hadden 'm nog in het wit, met een rits aan de voorkant?
Ben benieuwd hoe de pasvorm is. Ziet er wel ok uit namelijk![/quote]

Met rits aan de voorkant heb ik ook gepast, maar die vond ik vreselijk zitten..

PocoGaucha

Re: Sportbeha voorgevormd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 11:08

ik heb geen grote cup maat.

Maar in de zomer als ik alleen een shirt ofzo draag, dan vind ik het irritant als mijn tepels er doorheen komen. Dan doe ik gewoon een andere bh onder mijn sportbh aan. dan zit de boel echt super stevig. en het irriteert me nooit. alleen de boel afkrijgen is nog wel eens lastig.

Ibelia14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 01:03

Ik heb de witte (met fel groen) met rits gekocht!
De boel zit goed ingesnoerd :) en beweegt niet!
De bh zit heel prettig en de voorgevormde cups zijn ook fijn.
Moest alleen wel een maatje groter? In mijn gewone maat puilden ze er lichtelijk uit hihihi.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 11:07

Dat is heel normaal. Elk merk heeft weer een ander model. Zo heb ik momenteel een gewone bh met cup F, terwijl ik over het algemeen gewoon D/E heb. Het is gewoon heel belangrijk een goed passende te kopen en niet letten op een vaste cupmaat.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 11:29

Ik heb een Panache, heerlijk zit die! Voorgevormd en er zit ook een beugel in. Ik heb maat 75E maar er zit echt geen beweging in hoor *D

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 23:27

PocoGaucha schreef:
ik heb geen grote cup maat.

Maar in de zomer als ik alleen een shirt ofzo draag, dan vind ik het irritant als mijn tepels er doorheen komen. Dan doe ik gewoon een andere bh onder mijn sportbh aan. dan zit de boel echt super stevig. en het irriteert me nooit. alleen de boel afkrijgen is nog wel eens lastig.

Huh dus dan heb je 2 bh's over elkaar? Dat zit toch niet lekker??

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:51

Ik heb ook die van de Hunkemöller die level 3 met rits. Briljant, er zit écht geen beweging meer in.

KPet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:18

Ik ben wel blij met dit topic! Heeft iemand ook nog tips voor grote cupmaten? Ik heb een 75 F/G en gewone bh's vinden is al lastig. Ik heb een tijdlang de shockabsorber gebruikt, en die is opzich fijn, maar ik ga tussen mijn borsten in zeg maar vreselijk zweten (sorry voor de grafische beschrijving). Dit vind ik erg vervelend, zeker als ik zo'n bh een dag lang aan moet hebben.

Iemand nog tips voor een bh waarbij de boel niet zo volledig platgedrukt wordt? In mijn maat wel te verstaan, want de Hema is voor mij helaas geen optie.

92Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 14:38

KPet, ik heb een panache sport bh ook grote cupmaat (75FF) en deze vind ik zelf heel fijn, veel steun. De bh is voorgevormd en er zit een beugel in.

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:15

Ik bestel mijn sport bh's via kiesdejuistesportbh.nl heel veel verschillende soorten, van klein tot groot, ook in leuke kleuren!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:17

Ik heb die lichtere van de Hema en die bevallen mij prima!
Zowel voor paardrijden als sporten als hardlopen.
Ik heb cup B.

Cintaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:47

Interessant topic! Ik zoek me altijd suf naar een passende sport-bh :) Meestal heb ik een bh aan (goed stevig model) met daarover een soort korte top van Adidas om de boel goed bij elkaar te houden. Ze gaan dan geen kant meer op. Voor de volleybal heb ik echter een sport-bh gekocht in een lingeriezaak, duur ding maar hij is echt wel super! Ik wist alleen niet dat er voorgevormde sport-bh's waren? :+ Zitten deze wel stevig?

pipo123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:56

eens met de dames in het topic, equi linn is echt super fijn draag ze naast paardrijden het liefst gewoon altijd!!!!