-2 terecht of onterecht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: -2 terecht of onterecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:28

En straks schrikt het paard zich de blubber en kan er geen normale proef meer gereden worden.. Nee...dan zou ik mij nog eerder beroepen op mijn stem hoor..

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:30

Heb je (of je lezer) wel goed gezien dat de jury de hand opstak? Deed ze niet even d'r haar goed ofzo..

Een belletje dat hebben de meeste wedstrijden niet, een seintje van de jury is 'het startsein' meestal gericht aan lezer, Anders naar ruiter.

Zit er niet meer een (non verbale) communicatie fout in de hand opsteken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:30

friendly schreef:
En straks schrikt het paard zich de blubber en kan er geen normale proef meer gereden worden.. Nee...dan zou ik mij nog eerder beroepen op mijn stem hoor..

De toeter gebruik ik natuurlijk niet wanneer het paard vlakbij mijn auto is.. Als het paard aan de andere kant van de ring loopt hoort ie dat echt niet hoor :n Het valt iig niet op tussen al het bij geluid dat je tijdens een buitenwedstrijd hebt.

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:32

Ik altijd maar denken dat dat belletje was als het lang duurde voor een combinatie startte en de jury ongeduldig werd.

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:05

Relaxed schreef:
friendly schreef:

De toeter gebruik ik natuurlijk niet wanneer het paard vlakbij mijn auto is.. Als het paard aan de andere kant van de ring loopt hoort ie dat echt niet hoor :n Het valt iig niet op tussen al het bij geluid dat je tijdens een buitenwedstrijd hebt.

Ik bel ook altijd als de combinatie van mij af is of gaat.
Dat is ook wel zo net.

De meeste banen waar ook gesprongen word hebben wel een bel.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:12

hedwig1 schreef:
Dat is raar, ik heb bij dressuur nog nooit een belletje gehoord. Hier is het altijd: hand opsteken is beginnen.

Hier ook.
Ga vaak mee als voorlezer, en 1 keer met een piepje gehad en die hoorde je amper.
Daar ook een klacht over ingediend, want was net een honden fluit piepje.