Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Geryon schreef:En ik vind het juist eng als mensen er geen zin in hebben om contact te houden met de verkoper, die langs te laten komen enzo. Zou ik mijn paard nooit aan verkopen..
) welkom, vind het ook best leuk als ze eens op wedstrijd komen kijken ofzo, maar een ex-eigenaar die dat eist vind ik eng en stalkerig.
Urielle schreef:Geryon schreef:En ik vind het juist eng als mensen er geen zin in hebben om contact te houden met de verkoper, die langs te laten komen enzo. Zou ik mijn paard nooit aan verkopen..
Het gaat er juist om op wie zijn initiatief het gaat.
De vorige eigenaren van mijn dieren zijn nl. (binnen redelijke grenzen) welkom, vind het ook best leuk als ze eens op wedstrijd komen kijken ofzo, maar een ex-eigenaar die dat eist vind ik eng en stalkerig.

Geryon schreef:Haha zie die vorige eigenaar zich verkleden als paard om alles goed in de gaten te houden
@ Sanned: Elke week of elke maand zou ik ook geen zin in hebben nee.. Dat is wel heul veel!

Urielle schreef:myk_en_shant schreef:Dit geeft natuurlijk geen garantie zodra ze verkocht is, maar geeft wel een signaal af naar de koper dat je om het dier geeft en niet zo maar aan iedereen verkoopt.
Dat is precies waarom ik niet op zulke advertenties reageer, dan denk ik echt: wie denk jij dat je bent om over anderen te oordelen?
Zelfs als ik pas in het gevraagde plaatje skip ik die advertenties.
fresley schreef:Ik ben een maand geleden nog naar een paard gaan kijken.
Maar daar heb ik de beslissing genomen niet voor het paard te gaan, ik had hem nog niet opgezadeld gezien of weet ik veel wat. Hij stond alleen maar op de poets plaats.
Maar de eigenaar was zò raar. Hij ging alleen naar een goed thuis...
Toen direct de beslissing gemaakt met mijn instructrice dat hij niet het geschikte paard voor ons was. Ook volgens de eigenaresse hadden wij niet de klik met het paard. Dus wij stonden binnen 5minuten al weer buiten.
Het paard staat nu nog steeds te koop. Het was gewoon geen zuiver verhaal, geen zuivere advertentie en nu blijkt dat maar weer. Het paard staat nog steeds te koop onder een andere advertentie en het paard liep eerst Z, nu B
Dus voortaan haak ik ook af bij dat soort zinnen. Liever een wat te nuchtere eigenaar dan dat een eigenaar mij gaat vertellen hoe het allemaal moet.
Sjolvir schreef:fresley schreef:Ik ben een maand geleden nog naar een paard gaan kijken.
Maar daar heb ik de beslissing genomen niet voor het paard te gaan, ik had hem nog niet opgezadeld gezien of weet ik veel wat. Hij stond alleen maar op de poets plaats.
Maar de eigenaar was zò raar. Hij ging alleen naar een goed thuis...
Toen direct de beslissing gemaakt met mijn instructrice dat hij niet het geschikte paard voor ons was. Ook volgens de eigenaresse hadden wij niet de klik met het paard. Dus wij stonden binnen 5minuten al weer buiten.
Het paard staat nu nog steeds te koop. Het was gewoon geen zuiver verhaal, geen zuivere advertentie en nu blijkt dat maar weer. Het paard staat nog steeds te koop onder een andere advertentie en het paard liep eerst Z, nu B
Dus voortaan haak ik ook af bij dat soort zinnen. Liever een wat te nuchtere eigenaar dan dat een eigenaar mij gaat vertellen hoe het allemaal moet.
Dat is wel weer heel vreemd, want die Z is te controleren via de KNHS, dus daar mee waren ze toch wel door de mand gevallen.
Diablo schreef:En met jou ook de handelaren en mensen die niet in het plaatje passen en dat is precies wat een verkoper wil.