Super lekker stofje, fijne zakken, brede band, laag en een stukje suède bij de knieën. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar spijtig genoeg is de broek te klein geworden.
(is trouwens te koop, deze broek
)
) Maar ik heb 'm altijd aan en hij zit heeeeerlijk! heb nog twee broeken, maar heb die amper aan, alleen als m'n anky broek in de was zit
Maar wil eigenlijk nog een denim broek erbij, vind ze zo fijn! Iemand suggesties?
(liefst niet al te duur
) StheBestMT schreef:Ik heb de denim van Anky! (juniorcollectie) Fijnste die ik heb, ook al zou je niet zeggen dat ik het zou passen (ben 1,75, broek is 164 dacht ik) Maar ik heb 'm altijd aan en hij zit heeeeerlijk! heb nog twee broeken, maar heb die amper aan, alleen als m'n anky broek in de was zit
Maar wil eigenlijk nog een denim broek erbij, vind ze zo fijn! Iemand suggesties?
(liefst niet al te duur
)
en hij is ook nog ruim een maat te groot, heerlijk
Marie111 schreef:StheBestMT schreef:Ik heb de denim van Anky! (juniorcollectie) Fijnste die ik heb, ook al zou je niet zeggen dat ik het zou passen (ben 1,75, broek is 164 dacht ik) Maar ik heb 'm altijd aan en hij zit heeeeerlijk! heb nog twee broeken, maar heb die amper aan, alleen als m'n anky broek in de was zit
(liefst niet al te duur
)
Deze lijkt mij wel wat, maar ik zou eigenlijk wel wat ervaringen willen lezen over deze broek:
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... broek.html