Jurybijscholing Regio Utrecht 22 maart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-14 20:15

De opzet van Joyce viel eigenlijk juist door haar tweedimensionale aanpak erg in de smaak. Je moet niet vergeten dat de voorrijders er ook wat aan mogen hebben. Nu hebben we mensen die graag de volgende keer weer willen komen voorrijden. Daarbij heeft ze veel interactie opgeroepen bij de juryleden over de te geven punten wat het op 1 lijn jureren erg ten goede komt. Persoonlijk vind ik juist deze opzet erg fijn, ik ben bij meerdere bijscholingen geweest waar je met een headset opzit en alleen kan luisteren. Ook erg leerzaam, maar deze opzet geeft gewoon veel meer interactie. Tijdsindeling was voor ons ook een leermoment wat we zeker in het najaar aan gaan pakken.

Katja

Re: Jurybijscholing Regio Utrecht 22 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:37

Ik was er gisteren als ruiter dus kijk er iets anders tegenaan. Het lijkt me heel moeilijk om een bijscholing neer te zetten die alle deelnemers past want wat voor de één leerzaam is zal voor de ander misschien overbodige informatie zijn.
Voor mijn gevoel kan deze manier heel goed bijdragen aan leerzamer commentaar op de protocollen wat voor veel ruiters weer een grote hulp kan zijn in hun ontwikkeling.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 20:45

Katja schreef:
Ik was er gisteren als ruiter dus kijk er iets anders tegenaan. Het lijkt me heel moeilijk om een bijscholing neer te zetten die alle deelnemers past want wat voor de één leerzaam is zal voor de ander misschien overbodige informatie zijn.
Voor mijn gevoel kan deze manier heel goed bijdragen aan leerzamer commentaar op de protocollen wat voor veel ruiters weer een grote hulp kan zijn in hun ontwikkeling.

Ik schaam me. Ik heb Co helemaal niet herkend! Nu je het zegt inderdaad! Het vosje met de bles. :o
De Johnson...
Wat dom dat ik hem niet herkende. :o

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:47

Hahahaha, ik had jou ook niet herkend hoor ;)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:52

Ik vond het juist( door Joyce ) als jurylid, instructeur en ruiter erg leerzaam! Voor mij 3dubbel leerzaam. Voor mijzelf als B/L jurylid veel aandacht voor tact, ritme en regelmaat. Aanleuning en overgangen. Als ruiter was het leerzaam omdat ze tips meegaf voor alle klasse om nog beter te presteren ( hoeken heel strak doorrijden en wat te doen bij minder zuivere tact, zig zag appuyementen vloeiend rijden etc) maar ook leuk om de tips te horen die ze aan de ruiters gaf wanneer er iets net even minder goed lukte. Dingetjes die ik als tips aan mij. Lesklanten mee kon geven.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:11

Ah, jij bent Kim :D

Dank voor alle feedback.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:14

Ik denk dat ik voor mezelf misschien meer heb aan eens meekijken met een LT-ZT jurylid op een kampioenschap ofzo. Eens kijken of ik daar volgende keer voor kan inschrijven.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:23

Dat kan zeker ook heel leerzaam zijn :j Gewoon een mailtje sturen naar jurylid van keuze; denk dat men daar best in mee wil werken :)