Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... Donja schreef:Ik ben (jaren geleden) weleens met een merrie naar de hengst geweest, blijven hangen bij de HH (was erg gezellig) en reed om 3 uur 's nachts weer naar huis. In die tijd had ik een oude VW-bus en een oude trailer. Werd prompt aangehouden door de politie... Wat ik op dat tijdstip met trailer en paard deed (en of ik gedronken had) Dus ik vertellen dat ik met die merrie bij de hengst was geweest. Zegt die agent: 'op dit tijdstip?' en ik zei dat het haar niet uitmaakte, ze toch wel zin had
" VivaLaVida schreef:Donja schreef:Ik ben (jaren geleden) weleens met een merrie naar de hengst geweest, blijven hangen bij de HH (was erg gezellig) en reed om 3 uur 's nachts weer naar huis. In die tijd had ik een oude VW-bus en een oude trailer. Werd prompt aangehouden door de politie... Wat ik op dat tijdstip met trailer en paard deed (en of ik gedronken had) Dus ik vertellen dat ik met die merrie bij de hengst was geweest. Zegt die agent: 'op dit tijdstip?' en ik zei dat het haar niet uitmaakte, ze toch wel zin had
Hahaha!!! "Wou je zeggen dat jij het nooit snachts doet dan??"