Midden in de nacht met paard onderweg?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:00

Ik heb een keer meegeholpen met een centrale keuring, die vrachtwagens en trailers vertrokken ook midden in de nacht naar Friesland. :j

Brainless

Re: Midden in de nacht met paard onderweg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:02

De aanvoer bij paardenmarkten begint vaak ook al om 4:00 uur.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:05

Dravers!
Die lopen wedstrijden in Berlijn, Zweden, Frankrijk... verzin het maar ;) ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:07

Donja schreef:
Ik ben (jaren geleden) weleens met een merrie naar de hengst geweest, blijven hangen bij de HH (was erg gezellig) en reed om 3 uur 's nachts weer naar huis. In die tijd had ik een oude VW-bus en een oude trailer. Werd prompt aangehouden door de politie... Wat ik op dat tijdstip met trailer en paard deed (en of ik gedronken had :+ ) Dus ik vertellen dat ik met die merrie bij de hengst was geweest. Zegt die agent: 'op dit tijdstip?' en ik zei dat het haar niet uitmaakte, ze toch wel zin had :P

Hahaha!!! "Wou je zeggen dat jij het nooit snachts doet dan?? >;) "

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 15:34

VivaLaVida schreef:
Donja schreef:
Ik ben (jaren geleden) weleens met een merrie naar de hengst geweest, blijven hangen bij de HH (was erg gezellig) en reed om 3 uur 's nachts weer naar huis. In die tijd had ik een oude VW-bus en een oude trailer. Werd prompt aangehouden door de politie... Wat ik op dat tijdstip met trailer en paard deed (en of ik gedronken had :+ ) Dus ik vertellen dat ik met die merrie bij de hengst was geweest. Zegt die agent: 'op dit tijdstip?' en ik zei dat het haar niet uitmaakte, ze toch wel zin had :P

Hahaha!!! "Wou je zeggen dat jij het nooit snachts doet dan?? >;) "

:') _O-

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:56

In het verleden ging ik ook al om 04,00 uur op pad ivm keuringen in friesland. Ik woonde toen in Zuid Holland.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:28

Wij gaan ook zo nu en dan pas rond 1 a 2 uur 's nachts weer naar huis. Blijven altijd nog eventjes hangen.
Na sommige wedstrijden is er een feestje na afloop.

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:40

Deze week nog een nachtrijder geweest, had les van 10 tot 11 en daarna nog blijven hangen tot half 1. Ook met wedstrijden gebeurt het regelmatig.