Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lady62 schreef:* heeft medelijden met paarden in het wildKijk en daar ben ik het dus niet mee eens.
Maree98 schreef:Lusitana schreef:Daarom, laat het via de staleigenaar gaan. Die heeft uiteindelijk de meeste invloed en heeft geen emotionele binding met het paard.
Kijk of er een verzorger voor alle dagen geregeld kan worden en neem afstand...
Maar dat gebeurd dus niet...ik heb al allerlei voorstellen gedaan op t vlak van verzorgsters. Ik heb zelfs een vaste dag extra aangeboden terwijl ik daarvoor mijn hele prive op z'n kop zou moeten zetten en ik zelf dan veel druk krijg in mijn tijd. Maar goed dan had ik er destijds wel voor over maar ook dat wouden ze niet. Zoals t nu is is het in hun ogen perfect en hoeft het niet anders. Achteraf gezien had die druk mij wel op gaan breken naarmate ik meer uren moest werken maar dat wist ik toen nog niet
) 
Maree98 schreef:Lusitana; ze is eigenaars Ik zie dus niet in wat een staleigenaar ermee te schaften heeft. Het gaat dus wel degelijk via de eigenaren.