Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxLady schreef:Nee tuurlijk, je hebt wel gelijk, talent is talent, daar heeft wedstrijden rijden niks mee te maken. Maar dat meisje dat al internationaal reed is al zo ver gekomen, die heeft het al zo ver geschopt. Dan heb ik zoiets van: Dan kun je bij zo'n talentenjacht beter (alleen) de wat 'minder bekende' ruiters mee laten doen zodat ook zij een kans krijgen om die grote prijzen te winnen. Want als jij als B-ruitertje tegen een internationale ruiter moet dan heb je als B-ruiter eigenlijk al helemaal geen kans meer, terwijl die internationale ruiter het al zooo ver heeft geschopt in de paardenwereld, vooral voor haar leeftijd!
Maar buiten dat, ze reed wel erg goed inderdaad!
En die beoordeling op mentaliteit vond ik inderdaad ook nergens op slaan!
Janine1990 schreef:Hoe oud is dat meisje? Volgens mij 11 of 12... Waarom zou die niet mee mogen doen aan zoiets dergelijks? Ik zie daar het probleem niet van.
Een meisje van die leeftijd mag ook gewoon lol hebben. Dit zie ik dus weer als de jaloerse kijk op meiden die het gewoon goed voor elkaar hebben.
Als je een B-ruiter bent met talent, wordt daar heus doorheen geprikt.
xAaltsje schreef:Janine1990 schreef:Hoe oud is dat meisje? Volgens mij 11 of 12... Waarom zou die niet mee mogen doen aan zoiets dergelijks? Ik zie daar het probleem niet van.
Een meisje van die leeftijd mag ook gewoon lol hebben. Dit zie ik dus weer als de jaloerse kijk op meiden die het gewoon goed voor elkaar hebben.
Als je een B-ruiter bent met talent, wordt daar heus doorheen geprikt.
Ik ben het met xxLady eens, kan dat meisje dan geen lol hebben bij de internationale wedstrijden die ze daar ook rijd? En je hoeft niet meteen jaloers te zijn, sommige mensen gunnen anderen ook wat.