Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Elk geval is natuurlijk anders, maar ik heb dus echt enorm veel baat bij de osteopaat!
! Ik heb overigens alleen de eerste paar dagen na de val last van mijn rug gehad in de zin van pijn, daarna best lang een soort vermoeidheid in mijn rug gehad. Het revalideren ging voorspoedig en zat dan ook na een week of 8 weer op m'n paard (om echt te rijden, toen ik na wk6 groen licht kreeg om weer wat te gaan doen was ik meteen op gekropen om gewoon weer even te zitten

. Vooral stappen maakt de spieren in de rug lekker los. Nou heb ik wel paarden met vlakke gangen (Paints, dus herken wel wat SmidjeJollie zegt
) . Gabbe schreef:Geniet ervan dat het even weg is of dat het weg blijft? De pijn die ik nu heb is te vergelijken met de pijn die ik had bij de hernia. Is vrijdag 6 weken geleden dus zou idd van af nu wel stuk beter moeten gaan als het goed is zijn de breuken geheeld nu.
Rindin schreef:Als fysio is mijn interesse gewekt; wat doe je met die Blackroll??