Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vooral zelf rustig blijven! En tegen de paardjes kletsen. Ze gaan dan ook altijd heel aandachtig luisteren haha.
Nu neem ik hem aan een los touwtje mee, wel opletten natuurlijk, maar we zwieberen zo al kletsend overal naartoe met z'n tweeën
rustig blijven! denice schreef:Neem je dan je paard mee ikke? Dat zou wel wat voor mij zijn. Even kijken of ik mijn paard al heb ingereden dan, maar dit is zeker iets om in de gaten te houden!
ikke schreef:Psychologen het je grofweg in twee categorieën: ze zijn ECHT GOED of het zijn van die geitenwollensokkentypes die er vooral voor zichzelf zitten. Van die eerste zijn er niet zoveel.......
Sure_lee schreef:Nu ga ik zelf stapje voor stapje proberen toch naar lekkere buitenritten toe te werken.... maar man man...wat ik allemaal niet mis zie gaan en ik word er ook ziek van. Kan soms hele dagen aan de broekhoest zijn...
denice schreef:Jongens, ik word niet gek en ik ben NIET bang op een paard te stappen. Ik ben alleen bang voor een eventuele sprint met alle gevolgen van dien. Ik hoef zeker niet naar een psychiater, in het dagelijks leven heb ik absoluut geen last van wat voor angsten dan ook. Daar zit ik ook echt niet op te wachten.
Ik heb nog een tweespan, daar rijd ik gewoon mee. Op andere paarden durf ik zo te stappen. Ik heb het gewoon soms ineens, dat ik er dan over denk en doorsla.