renee16 schreef:Hier ook 23.11 startpas per 01.12 aangevraagd, alles werkte direct. Maar kreeg wel een rekening voor december (en stukje november). Dit is na een telefoontje en mailtje opgelost, rekening kan als niet verzonden beschouwd worden. Overigens nooit een 0,- factuur ontvangen!
Maar de startpas tot op heden niet gezien. Gister wilde ik inloggen op mijnKNHS om te kijken of het allemaal goed gaat, dit lukte eerst niet omdat ik mijn IBAN in moest vullen. Ik wil mijn rekeningen zelf handmatig betalen dus zie geen reden deze zomaar in te vullen.
Uiteindelijk toch op mijnKNHS gekomen via een omweg, alles lijkt nu wel goed te staan (startdatum eigenlijk niet gecheckt). Alleen staan mijn vroegere uitslagen/standen er niet op waardoor het nu lijkt of ik illegaal een klasse te hoog ben gestart. Voor nu start ik gewoon door (Ik heb deze punten wel degelijk en met heel hard zoeken kan ik de coupons waarschijnlijk nog wel terug vinden) en zie wel of hier nog opmerkingen komen, geen idee of hun administratie gewoon niet volledig bij is qua oudere uitslagen of dat deze alleen niet zichtbaar zijn op mijn KNHS.
Maar toch in 1,5 maand weer lid zijn van de KNHS nu al 3 x een issue(tje) gehad...
Ook hebben mijn stalgenoten die de startpas tegelijk hebben aangevraagd al een paar keer het probleem gehad dat het combinatienummer onbekend is. Dit vermelden ze wel op het inschrijfformulier van de wedstrijd, maar op wedstrijd aangekomen al 2x opnieuw het nummer door kunnen geven. Erg vreemd..
Dit gaat bij mij echter wel gewoon goed.
Ik denk dat die 0-factuur voor hun eigen administratie is hoor. Anders kan het systeem het niet bolwerken. Dikke kans dat het daar voor TS ook verkeerd is gegaan in het systeem.
Overigens hebben ze mijn rekeningnummer ook gewoon al twee jaar, en betaal ik nog altijd alles zelf hoor
Althans, dat denk ik