Leren Rijlaarzen kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joafan2003

Re: Leren Rijlaarzen kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:07

Ik heb zelf een paar Derby outdoor laarzen zijn nw 220 euro-
+ paar Cavallo thermo Jumper 220,- nw bij Divoza, ik draag ze nu zomer en winter 2.5 jaar en zien er nog super uit ik rij 5x per week ermee.
QHP heb ik ook gehad=geen goede ervaring mee, na 6 maanden waren ze versleten- ik reed er 5x per week mee!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:21

Ik dacht dat het stond voor kuitmaat :o
Maar nu ga ik twijfelen

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:25

ik zal kiezen voor mondoni
mooie, simpele laarss

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:28

Mondoni heb ik 3 jaar gehad, alles mee gedaan. In de stallen rondlopen etc 7 dagen per week waren ze aan. Helaas hebben ze nu hun beste tijd gehad. Sinds het weekend heb ik nieuwe laarzen van mountain horse. Ze zien er echt chique uit en ze zitten met rijden heerlijk. Ze waren 270 euro. Er zit een mooi profiel onder, dit was ik na mijn mondoni's niet meer gewend. Mijn voet verschoof helemaal niet meer in de beugels. Ik moet ze nog wat inlopen, en hoop dat ze wat goed blijven, verder ben ik er helemaal tevreden over.

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 22:31

Borriee schreef:
misschien een domme vraag, maar ik ben helemaal niet bekend met leren laarzen, die h en die m achter de (neem ik aan de voetmaat?) waar staan die voor?
bijvoorbeeld: 42h

dit is ook mijn eerste keer dat ik leren rijlaarzen koop,maar ik weet er wel wat van af..

ik zal,het even uitleggen de H staat voor hoogte dus bij voorbeeld 42cm hoogte en de M staat voor maar maat voorbeeld M40 maat 40 en de w voor wijdte snapje? Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:33

Mondoni gaan wel snel de ritsen van kapot volgensmij :=

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 22:33

Oke heel erg bedankt

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:34

Ik heb laarzen van QHP, model Celina.
Er is nu al voor de tweede keer de rits kapot in anderhalf jaar tijd, dus nee, voor mij geen QHP meer vrees ik.. Ik ga sparen voor Petries :)

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 22:38

emily2105 schreef:
Als je toch voor wat duurdere laarzen wil gaan raad ik je de derby softjumpers aan. Ik heb die en wil echt geen andere meer!

ja ik hoor veel goede verhalen over derby maar ik kan op de site van derby geen laarzen vinden die echt naar mijn smaak zijn kunnen jullie een linkje sturen van jullie derby laarzen dan kan ik even goed kijken dankje!!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:43

mijn mondoni´s hebben 2,5 jaar geleefd, maar dan ook 7 dagen per week, zelfs op stage de hele dag door de modder. En nooit iets vervangen eigenlijk. Elke week een vetje. Nu weer nieuwe gehaald *\o/*

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 22:44

emily2105 schreef:
Als je toch voor wat duurdere laarzen wil gaan raad ik je de derby softjumpers aan. Ik heb die en wil echt geen andere meer!

kan je misschien van,die laarzen een linkje sturen? Ik kan ze niet vinden.. Thx

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 22:45

LOVESUSHI schreef:
mijn mondoni´s hebben 2,5 jaar geleefd, maar dan ook 7 dagen per week, zelfs op stage de hele dag door de modder. En nooit iets vervangen eigenlijk. Elke week een vetje. Nu weer nieuwe gehaald *\o/*

ik hoor echt hele goeie recencies over mondoni ik zit nu echt te twijfelen tussen mondoni,cavallo en derby...

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:46

bij mijn onderste link staan de soft jumpers er bij

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 22:47

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:49

ik heb de leren laarzen van HKM en ik heb ze al zeker 5 jaar en ben er heel tevreden over. Heb toevallig vorige week nog nieuwe besteld weer dezelfde . En dan houd ik de oude voor de wedstrijden en de oude voor thuis. Ik vind het wel goede kwaliteit en prijs.

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 22:51

wendyke schreef:
ik heb de leren laarzen van HKM en ik heb ze al zeker 5 jaar en ben er heel tevreden over. Heb toevallig vorige week nog nieuwe besteld weer dezelfde . En dan houd ik de oude voor de wedstrijden en de oude voor thuis. Ik vind het wel goede kwaliteit en prijs.

oke dankjewel

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:57

misschien kan je ook op de bokt markt kijken of op marktplaats want daar zie je ook goeden leren laarzen die nog nieuw in de doos zitten of 1x zijn gedragen

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:07

Heb je de softjumpers gezien? Het is zacht leer en je voelt bijna niet dat je ze aan hebt. Ik vind ze echt super fijn.

Ik heb ook derby rijlaarzen te koop voor een smalle kuit. Het zijn wel dressuur laarzen. Als je ze zou passen mag je die overkopen. Dit zijn wel harde leren.

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 23:14

emily2105 schreef:
Heb je de softjumpers gezien? Het is zacht leer en je voelt bijna niet dat je ze aan hebt. Ik vind ze echt super fijn.

Ik heb ook derby rijlaarzen te koop voor een smalle kuit. Het zijn wel dressuur laarzen. Als je ze zou passen mag je die overkopen. Dit zijn wel harde leren.

ja dat is,wel leuk! Alleen,met dressuur laarzen kan je niet springen want vaak haal je dan je hele knieholtes Open.. Maar welke maar zijn ze? Ik heb maat 40

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:18

Het zijn maat 39 maar bij mij vallen ze ruim. Je kan even bij mijn advertenties kijken, daar staan de maten, weet niet precies wat de maten zijn uit mijn hoofd.
Je kan er wel mee springen maar het zijn geen springplaatsen inderdaad. Maar als deze laarzen niks zijn kan je gewoon op marktplaats en de boktmarkt kijken. Daar heb ik mijn huidige softjumpers vandaan voor maar 50 euro.

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:18

emily2105 schreef:
Het zijn maat 39 maar bij mij vallen ze ruim. Je kan even bij mijn advertenties kijken, daar staan de maten, weet niet precies wat de maten zijn uit mijn hoofd.
Je kan er wel mee springen maar het zijn geen springlaarzen inderdaad. Maar als deze laarzen niks zijn kan je gewoon op marktplaats en de boktmarkt kijken. Daar heb ik mijn huidige softjumpers vandaan voor maar 50 euro.

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 23:56

emily2105 schreef:
emily2105 schreef:
Je kan er wel mee springen maar het zijn geen springlaarzen inderdaad. Maar als deze laarzen niks zijn kan je gewoon op marktplaats en de boktmarkt kijken. Daar heb ik mijn huidige softjumpers vandaan
voor maar 50 euro.

ik had gekeken maar ik,zie heel veel van,die,derby rijlaarzen ook bij andere mensen en Google enzo,en,ik vind ze eigijk allemaal niet zo mooi.. Sorry maar wel bedankt!!

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:00

marit_mira schreef:
Ik wil zelf van Mondoni een paar kopen, een paar vriendinnen hebben ze ook en die zijn er erg tevreden mee en nieuw heb je die (kindermaat dacht ik) voor zo'n 80 euro

De andere ook ik heb ze namelijk

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:21

Larizzie schreef:
oke bedankt voor het advies Muffin01

Graag gedaan!