Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Borriee schreef:misschien een domme vraag, maar ik ben helemaal niet bekend met leren laarzen, die h en die m achter de (neem ik aan de voetmaat?) waar staan die voor?
bijvoorbeeld: 42h
emily2105 schreef:Als je toch voor wat duurdere laarzen wil gaan raad ik je de derby softjumpers aan. Ik heb die en wil echt geen andere meer!
LOVESUSHI schreef:mijn mondoni´s hebben 2,5 jaar geleefd, maar dan ook 7 dagen per week, zelfs op stage de hele dag door de modder. En nooit iets vervangen eigenlijk. Elke week een vetje. Nu weer nieuwe gehaald
emily2105 schreef:Heb je de softjumpers gezien? Het is zacht leer en je voelt bijna niet dat je ze aan hebt. Ik vind ze echt super fijn.
Ik heb ook derby rijlaarzen te koop voor een smalle kuit. Het zijn wel dressuur laarzen. Als je ze zou passen mag je die overkopen. Dit zijn wel harde leren.
emily2105 schreef:Het zijn maat 39 maar bij mij vallen ze ruim. Je kan even bij mijn advertenties kijken, daar staan de maten, weet niet precies wat de maten zijn uit mijn hoofd.
Je kan er wel mee springen maar het zijn geen springlaarzen inderdaad. Maar als deze laarzen niks zijn kan je gewoon op marktplaats en de boktmarkt kijken. Daar heb ik mijn huidige softjumpers vandaan voor maar 50 euro.
emily2105 schreef:emily2105 schreef:Het zijn maat 39 maar bij mij vallen ze ruim. Je kan even bij mijn advertenties kijken, daar staan de maten, weet niet precies wat de maten zijn uit mijn hoofd.
Je kan er wel mee springen maar het zijn geen springlaarzen inderdaad. Maar als deze laarzen niks zijn kan je gewoon op marktplaats en de boktmarkt kijken. Daar heb ik mijn huidige softjumpers vandaan
voor maar 50 euro.