Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Donathello schreef:weet ik wel ik rij al van mijn 6 en mijn broer helpt mij die rijdt 1.40 met de paarden dus die zal er dan wel iets van kennen of ben ik mis ? en ik krijg 1 keer per week les en dan proberen we te werken aan mijn schrik en dan gaat dat weer efjes goed enz maar ik denk niet dat jullie mij kunne helpen zoals ik nu zie dus laat dit maar
chelle_dora schreef:Sparky, je kan wel degelijk bang zijn om te vallen hoor. Ja tuurlijk kan je er altijd vanaf vallen, maar als je al eerder hard gevallen ben kan je die schrik gewoon houden. Ik heb m'n rug gebroken met een val van het paard, dus ik ben ook niet bepaald happig op vallen en als m'n pony zich dus niet zo goed gedraagd ga ik er die dag niet op zitten. Je kan niet voor een ander oordelen of het wel of niet oke is om bang te zijn om te vallen.
Donathello schreef:mijn ouders hebben iemand gevonden die mij wil helpen met mijn angst te overwinnen en sparky ik rij hem bijna elke dag en ik val niet rap ik zit heel stevig in mijn zadel maar als ik naar jouw uitkeg kijk dan moet ik je zeker wel zegen iedereen is anders jij kan mijn schrik niet voelen zoals ik het voel jij stapt op zonder schrik je valt er af je gaat er op met mss een beetje schrik dat is bij mij niet het zelfde je kan mijn niet vergelijken met jou hé !
dirkjexx dank je voor de tip ik zal het zeker allemaal eens proberen !
ankeanke jij ook bedankt !