Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mijn ervaring is dat het dan allemaal makkelijker te sturen is. De eigenaar laat op stal ook alle lichten aan en loopt vanavond geregeld een rondje on te kijken of het goed gaat. Gelukkig is stal flink omheint met land en een eindweg van woonwijken
Murosch schreef:kunnen mensen me even vertellen hoe dat moet met die watten? Ik heb het net geprobeerd (heb speciaal die watten die in een lang stuk aan elkaar zitten, zodat ik een grote pluk kan pakken), maar ze schudt ze er zo weer uit :S
Oornetje heb ik niet in huis.
Murosch schreef:Misschien durf ik het er ook niet ver genoeg in te drukken (bang dat ik het er niet meer uit ga krijgen). Ik gebruik wel een flinke pluk, dat wel. Ik rij zo eerst naar de welkoop hier in het dorp om te kijken of ze oornetjes hebben. Maar.. zo'n oornetje.. hoe blijft die zitten eigenlijk? (ook nooit gebruikt namelijk). Ik heb ze liever niet met halster om in de stal staan, maar dat zal wel moeten met zo'n netje?