Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nordsvensk schreef:Je kunt ze het best gaan passen wat je lekker vind zitten, per merk wil het nogal verschillen!
Zelf heb ik een paar lederen, van mondoni. Deze bevallen bomijs heel goed, lekker soepel en vormt naar je voet. Hiervoor had ik een paar kunstlederen, drama.. Zat totaal niet goed aangesloten, en had er altijd blaren in. Rubber zou ik niet aan beginnen
blaren, nee begin ik ook nie aan
lovepaard123 schreef:Nordsvensk schreef:Je kunt ze het best gaan passen wat je lekker vind zitten, per merk wil het nogal verschillen!
Zelf heb ik een paar lederen, van mondoni. Deze bevallen bomijs heel goed, lekker soepel en vormt naar je voet. Hiervoor had ik een paar kunstlederen, drama.. Zat totaal niet goed aangesloten, en had er altijd blaren in. Rubber zou ik niet aan beginnen
auuwtsjblaren, nee begin ik ook nie aan
![]()
die van horka zit de rits dan achter? x
gellukig is het nu dan weer over
DestinyJoy schreef:ik vind jodpuhrs heerlijk! wil er nu eigenlijk ook nog leren laarzen bij, maar ik raad je jodpuhrs zeker aan!
ik heb nu leren, van mondoni > http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... dhpur.html
ik heb ook nog rubberen van maat 35 te koop staan![]()