Kleding koud weer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jette

Re: Kleding koud weer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:20

Een roeibroek onder mijn rijbroek, ding is super warm, maar glad van de buitenkant dus de broeken glijden nog wel goed over elkaar. Mocht het echt heel koud worden een panty eronder :')

Daarnaast gewone sokken met daaroverheen skisokken (heb grote laarzen). De bovenkant heb ik een oude super warme moscow jas die te groot is, dus daar kunnen rustig 4 truien onder. Strak onder en dan steeds dikker en groter. Ben ik net een Michelin-mannetje, maar met altijd buiten rijden door de duinen met harde wind moet het wel.

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:57

Ik draag als het heel koud is een skibroek en snowboots. Thermoshirt fleecetrui en een ski jack

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:34

Ik had altijd gewoon alleen m'n rijbroek, shirt en een dikke jas, handschoenen en gaan met die banaan. Krijg het altijd vreselijk
snel warm, dus dik inpakken is niet zo handig :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:38

Thermo legging onder mijn rijbroek/gewone broek
Dikke trui met dikke winterjas
Extra paar fluffy sokken
en als het echt koud is ook handschoenen en oorwarmers :)

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:46

thermolegging met thermosokken er overheen. Dan gewoon m'n rijbroek of spijkerbroek en dan als het hard waait/regent nog rainlegs eroverheen.
Verder gewoon een topje (in de legging O:) ), daar overheen een dik vest/sweatshirt en daar overheen weer een wind- en waterdichte jas.
Dan nog skihandschoenen.. ideale grip en warmte regeling en ook nog is waterdicht!
Qua schoenen heb ik heerlijke thermolaarzen van STEEDS. Echt soepel leer en geheel gevoerd met teddyfleece. Magnifique!!!

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:54

als het echt heel koud is heb ik een ski broek over mijn rijbroek, En doe ik extra wollen sokken en en ski handschoenen aan. En voor de rest een warm vest met winterjas.

sammiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:14

Alles Thermo werkt bij mij wel goed {:)