Twijfel over nieuwe cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:13

Ik steek dat geld veel liever in lessen als aan zulke troep. Ik neem mensen die dat geld voor een cap over hebben echt niet serieus. Alsof je dat nodig hebt op wedstrijd..

ElineCath

Re: Twijfel over nieuwe cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:17

waarom zou je zo veel aan een cap uitgeven?!

ik ben vorige week van mijn paard afgevallen met als gevolg een hersenschudding en ik moet een nieuwe cap kopen..
t zou je maar gebeuren met zo'n duur ding

Paardje_2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:18

Ik zou t nooit doen. De mijne is 30,- gekocht op de manege nog nooit gebruikt. Ga je echt zoveel geld uitgeven? 1x vallen en hop een nieuwe.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:20

Ik zou ook nooit zoveel geld uitgeven aan een cap.
Heb een aantal weken elke dag kunnen rijden en een goedkopere cap kan dat ook prima aan.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:24

Ik zou persoonlijk nooit zo'n dure cap kopen, helemaal niet als je ook nog op een manege rijdt.
Er zijn genoeg goedkopere en leuke caps te vinden.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:25

Amaranth7 schreef:
Ik steek dat geld veel liever in lessen als aan zulke troep. Ik neem mensen die dat geld voor een cap over hebben echt niet serieus. Alsof je dat nodig hebt op wedstrijd..

Ja vind ik ook.
Internationale ruiters krijgen deze van hun sponsers met de bedoeling om ze te verkopen. Vind het dan belachelijk om er als recreatieve ruiter zo veel geld aan te geven en vaak staat het ook nog heel erg lelijk. Ken een meisje met zo een cap. Haar hoofd lijkt hiermee totaal niet in verhouding met haar lichaam :=

Achja dat heet dan marketing hé. Lekker oppervlakkig...

Witje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:28

Vind je de cap mooi?
Heb je het geld ervoor over?
Gewoon kopen!

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:28

Zoals de meesten boven mij zeggen is zo'n cap voor iemand die maar twee keer in de week gaat rijden echt overdreven duur. Moest je nu nog elke dag rijden en wedstrijden doen kan ik er nog inkomen, maar voor maar eventjes op een manègepaard te zitten is het gewoon not done.
Maar hey, 't is jou geld, jij doet er natuurlijk mee wat je wilt :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:32

Wauw aan de hand van de reactie van een bokker in dit topic, maar even zijn berichten doorgelezen. Wat een giller :')

Als je er nog steeds hip uit wilt zien bij de meiden, zou ik deze cap niet nemen. Je klinkt zo vrouwelijk en onzeker, en deze cap maakt je niet bepaalt mannelijker gok ik.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:33

Snollygoster schreef:
Zoals de meesten boven mij zeggen is zo'n cap voor iemand die maar twee keer in de week gaat rijden echt overdreven duur. Moest je nu nog elke dag rijden en wedstrijden doen kan ik er nog inkomen, maar voor maar eventjes op een manègepaard te zitten is het gewoon not done.

Al ging ik iedere dag op wedstrijd, dan nog had ik niet zo veel geld over voor een cap. Ik zie het mezelf al doen, nieuwe cap van 800 euro, volgende dag van het paard afstuiteren en cap kapot :')

Nee, TS, ik zou niet nat worden van een man met een veel te dure cap. Ik wordt überhaupt niet nat van een man die op een paard zit. Als je toch met centen wilt smijten, voor 800 euro koop je een gaaf pak,nog even doorsparen voor een lambo, durf te wedden dat je dan veel meer chicks scoort :=

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:37

RusselNuwell schreef:
Snollygoster schreef:

Al ging ik iedere dag op wedstrijd, dan nog had ik niet zo veel geld over voor een cap. Ik zie het mezelf al doen, nieuwe cap van 800 euro, volgende dag van het paard afstuiteren en cap kapot :')

Nee, TS, ik zou niet nat worden van een man met een veel te dure cap. Ik wordt überhaupt niet nat van een man die op een paard zit. Als je toch met centen wilt smijten, voor 800 euro koop je een gaaf pak,nog even doorsparen voor een lambo, durf te wedden dat je dan veel meer chicks scoort :=

Het is maar wat je er zelf mee wilt doen. Voor wedstrijden zou ik persoonlijk wel voor een cap met wat meer chique uitstraling kiezen. Als je 't geld hebt, waarom wel niet? :)

Jason_Derulo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 18:42

Ik val niet zo snel mensen. Ik ben een natuurtalent!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:45

Strassstenen voor een jongen... :+

Neh... :n

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:46

Jason_Derulo schreef:

_O- _O- :') :')

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:47

Jason_Derulo schreef:

Ik was ook een natuurtalent volgens mijn eerste instructrice. Neemt niet weg dat ik er gemiddeld toch wel één keer per jaar af pleur. :Y)
Laatst bijgewerkt door Luniek op 27-11-13 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:47

Is er niet zo'n gezegde dat zegt dat, hoe groter je je voordoet, hoe harder je valt? c:

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:48

Zeer mooi, alleen zonde. Je moest maar eens die ene keer, na hem 3 weken in het bezit te hebben gehad, toch maar net goed op je hoofd vallen dan is het byebye 800 leuk dat je mijn koppie hebt gered maar jij bent klaar voor de vuilbak.
Het is persoonlijk eigen keuze maar ik zou het er niet voor over hebben

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:51

Snollygoster schreef:
Is er niet zo'n gezegde dat zegt dat, hoe groter je je voordoet, hoe harder je valt? c:

Haha volgens mij wel ;)

Claudia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:01

Ik zou het zelf niet doen.. ik vind dat meer een cap voor degenen met een eigen paard die wekelijks wedstrijd rijden en het dus als 'wedstrijdcap' gebruiken en verder nog een goedkopere trainingscap hebben.

Rosalie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:05

Foutje

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:13

Damnnn, die is mooiii _/-\o_
Maar, voor dát geld, zou ik echt noooit een cap kopen.
Er zijn nog wel meer mooie caps, ookal is deze natuurlijk wel heel mooi.

Ga anders eens naar Divoza/Hipporama ofz, daar heb je een hoop keus en kun je alles bekijken en passen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:15

Jason_Derulo schreef:

In trollen ja.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:48

Snollygoster schreef:
Het is maar wat je er zelf mee wilt doen. Voor wedstrijden zou ik persoonlijk wel voor een cap met wat meer chique uitstraling kiezen. Als je 't geld hebt, waarom wel niet? :)

Ik zou misschien een wat chiquere cap kiezen dan mijn cap van 5 tientjes (die ik overigens ook vaak genoeg ook nog op hoger niveau voorbij heb zien komen), maar 800 euro, nee, daar koop ik op zijn minst 4 chique caps voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:52

Alleen topruiters rijden met caps van 800 euro, en die vaak zelfs nog niet.

Mijn cap wordt ook gedragen door Carl Hester (Engels ruiter uit onder andere Olympisch team), en kost gewoon een nette 125 euro. Casco Mistrall Plus, zit als gegoten, en ziet er ook nog eens mooi uit. Je hebt 'm in meerdere uitvoeringen.

Hannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:13

Dat is echt heel veel geld voor een cap ook als je vaal rijdt en python leer?(no) al moet ik zeggen die strasstenen(goed gespeld) zijn wel vet! ik zou sowieso geen cap kopen op internet want je weet nooit hoe hij dan zit koop je ps4 maar