Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amaranth7 schreef:Ik steek dat geld veel liever in lessen als aan zulke troep. Ik neem mensen die dat geld voor een cap over hebben echt niet serieus. Alsof je dat nodig hebt op wedstrijd..

Snollygoster schreef:Zoals de meesten boven mij zeggen is zo'n cap voor iemand die maar twee keer in de week gaat rijden echt overdreven duur. Moest je nu nog elke dag rijden en wedstrijden doen kan ik er nog inkomen, maar voor maar eventjes op een manègepaard te zitten is het gewoon not done.
Maar hey, 't is jou geld, jij doet er natuurlijk mee wat je wilt

RusselNuwell schreef:Snollygoster schreef:Zoals de meesten boven mij zeggen is zo'n cap voor iemand die maar twee keer in de week gaat rijden echt overdreven duur. Moest je nu nog elke dag rijden en wedstrijden doen kan ik er nog inkomen, maar voor maar eventjes op een manègepaard te zitten is het gewoon not done.
Maar hey, 't is jou geld, jij doet er natuurlijk mee wat je wilt
Al ging ik iedere dag op wedstrijd, dan nog had ik niet zo veel geld over voor een cap. Ik zie het mezelf al doen, nieuwe cap van 800 euro, volgende dag van het paard afstuiteren en cap kapot
Nee, TS, ik zou niet nat worden van een man met een veel te dure cap. Ik wordt überhaupt niet nat van een man die op een paard zit. Als je toch met centen wilt smijten, voor 800 euro koop je een gaaf pak,nog even doorsparen voor een lambo, durf te wedden dat je dan veel meer chicks scoort

Snollygoster schreef:Het is maar wat je er zelf mee wilt doen. Voor wedstrijden zou ik persoonlijk wel voor een cap met wat meer chique uitstraling kiezen. Als je 't geld hebt, waarom wel niet?