CrazyCat schreef:
Mijn vingers sterven nu al zo wat met de buitenritten zou dus helemaal super zijn die handschoenen. Beetje jammer dat ze zo duur zijn.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pien_2010 schreef:Ik heb de gewone http://www.bol.com/nl/l/dier/paarden-ru ... index.html sectolin handschoenen. Ze zijn niet erg duur. Je hebt ze ook in thermo uitvoering die ikzelf niet nodig heb. Ik gebruik één paar handschoenen per jaar. Als de oude aan vervanging toe zijn dan doe ik dat in de winter, want dan gaat de oude (al wat uitgerekt) over de nieuwe heen. Met mijn dubbele handschoenen rijd ik paard en werk ik buiten en heb ze altijd aan want ik heb zeer snel koude handen en dode vingers.
Hoe ouder en versleten de handschoen hoe meer ik er mee doe buiten. MEt de oudste wei kalken en echt in de aarde wroeten, met de nieuwste alleen rijden. Ik gooi de handschoenen pas weg als ze tot de draad versleten zijn. Zo ook met mijn witte dressuur handschoenen die voor wedstrijden niet meer kunnen maar wel voor het werk over de nieuwe handschoen heen.
.
zijn warm gevoerd en heel eind waterdicht, en slijten valt mij 100% mee, hoewel ze natuurlijk niet zo lang meegaan als echte rijdhandschoenen, maar daar ook de prijs ook naar, 5 euro vorig jaar betaald en complete winter plezier van gehad, terwijl meerdere paarden per dag rijd.