Ik heb er eentje bij de Divoza vandaan, verder merkloos. Erg goede pasvorm en soepel! Binnenkant soort dun laagje fleece en buitenkant erg netjes afgewerkt. Goede koop geweest
eekhoornerik
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-13 19:19
Veel keuze dus! Denk dat ik maar eens naar EJ ga om te gaan passen .
Fleece aan de binnenkant lijkt me zo heerlijk, ik leg nu mijn rijbroek voor ik hem aan doe altijd een uur op de verwarming om warm te krijgen
N.B. bij Divoza en EJ hebben ze korting plakken op dit moment, kan je dus mooi 25% korting pakken.
Misschien een stomme vraag... Maar iemand schreef dat de broek fleece van de binnenkant had en fleece aan de buitenkant... Ik heb altijd dat ik enorm statisch wordt van fleece kleding... Heb je daar met zo'n broek dan ook last van?
Ik heb er 1 bij horze.nl aangeschaft. Met fleeze aan de binnenzijde, en kunstlederen zitvlak.. Het nadeel is dus wel dat dat kunst leder niet waterdicht is.. wanneer je zadel en zeiknat wordt door flinke regen, heb je dus alsnog een natte kont. Verder een heerlijke broek.. wind en waterdicht.. prijs durf ik niet uit mijn hoofd te zeggen, is al een tijdje geleden.. een eurootje of 80??