Leuk, ik ga dit zeker volgen en kijken naar de details (Starttijden). Qua adres kan ik je helaas niet helpen Olikea, ik woon nog zo'n 15 km van het startpunt vandaan
mss leuk met de koets, welke afstanden worden er verreden?
Cindyrella
Geplaatst: 13-01-14 14:26
Hey, wat leuk!! Wist niet dat er ook een topic van was! Heb wel interesse om mee te doen, afhankelijk van mijn werk en ringrijdwedstrijden! Begin mei ookal naar de LDD, dus moet mijn dagen even gaan checken!
Wellicht dat ik dan 4x met de trailer kom! Is een uurtje vanaf hier!
talithaa_0
Geplaatst: 13-01-14 14:35
Misschien de laurinahoeve iets? via google maps lopend 39 min. Als je dan wat vroeger door gaat kan je nog even pauzeren voordat de rit begint.
Je kan ook even met google maps kijken naar boerderijen met wei. Kan je ook even bellen.
Ik wil graag mee doen, maar heb niemand om mee samen te rijden de ritten. Is er iemand die ook toevallig alleen is ofzo en die samen zou willen rijden? Zie het niet zitten om alle ritten alleen te rijden.
Ik heb het ook gezien. Heb de meiden van de stal waar mijn verzorg pony staat ook al gevraagd en wij zullen waarschijnlijk van de partij zijn met een groepje van minimaal 4..
Wij komen vanuit Friesland en Drenthe meedoen. Eens zien hoe het paardrijden in Zeeuws-Vlaanderen eruit ziet. Hoor net dat er circa 50 inschrijvingen zijn. Er kan nog meer bij!
Ja er moeten er zeker meer bij! Dus opgeven allemaal.
Eva1975
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-14 11:53
Aangezien het bijna zo ver is en de vierdaagse van start gaat op hemelvaartsdag. Toch ff een schopje omhoog.
Ben toch wel benieuwd wat jullie allemaal meenemen voor onderweg. Zelf neem ik in ieder geval een halster met touw en hoevenkrabber mee maar er zijn vast nog dingen die niet mogen missen.
Als voorbereiding ga ik dit weekend eenwat langere rit maken als normaal.
Ik heb net een nieuwe pony en we hebben nog niet buitengereden, wel jammer aangezien ik in ijzendijke zelf woon. Volgend jaar ga ik wel mee doen. Veel plezier voor diegene die wel mee doen!! ik sla even een jaartje over ze is pas 4 dus dat gaat hem nog niet worden..
Ja dat ben ik zeker van plan En volgend jaar ben ik er ook bij Maar nu doe ik nog even rustig aan met haar.
criollo_yess
Geplaatst: 16-05-14 21:25
Wij zijn met de criollo's best ervaren 4-daagserijders. In ieder geval gaan er halsters mee om de paarden op de rustplekken even het bit uit te doen en als er gras is te laten grazen.
Zeeuwtje68
Geplaatst: 16-05-14 23:12
o het is voor het 200 bestaan van IJzendijke, dus misschien is er volgend jaar helemaal geen meer. dat zou ik wel jammer vinden, maar met het oogstfeest is er nog altijd een buitenrit met zijn allen. Het start terrein is bij mij om de hoek bijna
daytje70
Geplaatst: 17-05-14 15:07
ondertussen 71 inschrijvingen..... Als je meer info wilt over dit fantastische evenement kom dan ook op 22 mei naar de KICK OFF van de Vereniging Recreatie Ruiters Zeeuws Vlaanderen vanaf half 8 bij camping zonneweelde in Nieuwvliet. We zullen dan uitleg geven over onze nieuwe vereniging en als gastspreker komt André Maas de organisator van de IJzendijkse paarden 4 daagse...... Als je ook wilt komen meldt je dan aan via rrzvl@zeelandnet.nl hopelijk tot de 22 ste of tot de 29 ste op de paarden 4 daagse in Ijzendijke