Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lucifertje schreef:DuidelijkKlinkt zo tragisch dat mensen zo'n auto en andere overigens ook hun auto niet goed verzorgen. Ook al leeft het niet, het is wel een groot en belangrijk onderdeel van mijn leven
Maar als je dan zou kunnen kiezen zou je dan voor een Range Rover gaan, de oudere Engelse of een ander soort auto waar zou jij dan voor kiezen nav TS haar vraag?
maar met zo'n bak op de oprit ben ik natuurlijk niet geheel en al objectief

ikke schreef:Dieselpaard schreef:Een dodge ram...nieuw niet onwijs duur, hij is op grijs kenteken ook te verkrijgen en je kunt hem leasen. Echt een super trekauto!
Nee, die wordt duur op het moment dat er iets stuk gaat............

Rex_Rolfo schreef:Memuska schreef:..... én ik zit nooit meer vast in de blub.
Belangrijkste daar zijn de banden![]()
Je kunt nog zoveel koppel en pk's hebben, als het profiel van de (meestal straat)banden vol modder zit had je net zo goed op slicks kunnen rijden
Citaat:Nee, die wordt duur op het moment dat er iets stuk gaat............
Citaat:Wij hebben ook een Dodge Ram voor de 2 paards trailer, bevalt super goed. Kunnen 6 pers in en wij hebben em ook op grijskenteken. Onderdelen vallen wel mee onze garage laat die uit Amerika komen en als er meer word besteld valt dat reuze mee. Alleen kun je niet zo maar naar iedere willekeurige garage.

lucifertje schreef:Hoe zit het dan als je op gas rijdt? Ben je dan niet veel van je trekkracht kwijt?
KarinvdM schreef:Ja, dan verlies je trekkracht.
Mijn Maverick had er moeite mee als we wind tegen hadden en een heuveltje op moesten.
lucifertje schreef:Verlies je zodanig veel trekkracht dat het onverantwoord is om er mee te rijden? Of hebben jullie er een gastank onder liggen voor het rijden zonder trailer?
lucifertje schreef:En nu in blonde meisjes taal aub ikke![]()
Ik ken de G3 installatie die heb ik in mijn kleine auto liggen maar de rest waar je het over hebt is abracadabra.
lucifertje schreef:Dank je, ik heb een Lancia Ypsilon met G3. Ik rijd op LPG 1:12 vind dit best meevallen.
Maar als ik opzoek ga naar een kleine 4x4 voor 1 paard kan je dus met een gerust hart naar een G3 installatie kijken.
M'n vader werkt in de bouw en rijdt er regelmatig met zware aanhangers mee. Hij is nu al wat ouder en wordt te duur dus gaat de deur en maakt plaats voor een Volvo V60