Als dit niet zou bevallen zou ik ook nieuwe laarzen kopen maar het bevalt super
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toch neig ik heel erg naar de lipicalaarzen om het gedoe te voorkomen, zijn hier nog meer ervaringen? jorika1986 schreef:Ketly schreef:Helaas heb ik een moeilijke kuitmaat, een kort onderbeen en een aardig dikke kuit.
Hier het zelfde probleem. Rubberen laarzen met kuitmaat XXL pas ik niet. Kom er gewoon niet in...
Heb 4 jaar geleden op maat gemaakte Petrie's gekocht. En ik heb er spijt van met al mijn haren op mijn hoofd. Wat een verschrikkelijke stugge laarzen. Ik heb ze huilend ingelopen, na 4 weken dagelijks inlopen op het paard geklauterd (want normaal opstappen ging niet)
En ik dacht bij mezelf, dat komt allemaal wel goed... nou na een half jaar heb ik ze in de hoek gezet.
Het blijven PVC pijpen zo stug. En zeer dat ze doen!!! NOOIT meer Petrie's.....
Ik heb me goed ingelezen en laat me in de winkel zelf adviseren of ik het met rits doe of niet.
Ketly schreef:Haha eerlijk gezegd ben ik nog niet veel wijzer geworden.Toch neig ik heel erg naar de lipicalaarzen om het gedoe te voorkomen, zijn hier nog meer ervaringen?