Waarom plek van de zadel niet scheren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Herman97

Re: Waarom plek van de zadel niet scheren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 18:44

Spannend altijd he hoe ze zijn tijdens de eerste keer. Ik lees dat het uiteindelijk goed gegaan is. Fijn joh ....

Wij gaan waarschijnlijk ook weer scheren. Ben wel benieuwd naar de menig over hoe te scheren. Ik zal de situatie schetsen ....

Paard loopt en onder het zadel en in een tweespan voor de marathonkar. Word in totaal 4 a 5 keer week wat meegedaan. Of dan wel onder het zadel of voor de kar. Helemaal scheren of half of .... ???? Staat s' nachts binnen en overdag eigenlijk door weer en wind buiten met een super deken op.

Ik lees het wel .....

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 18:50

Ik zou gewoon helemaal scheren, zie eigenlijk de meerwaarde van half scheren niet.

laauraax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 16:50

Dan zou ik er voor kiezen om ook helemaal te scheren. Hier komt ze ook 5 uur per dag buiten met dekens.

melvinrandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 16:52

Een soort extra opvulling voor je dekje :P

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 16:58

Nies_ schreef:
Ik zou gewoon helemaal scheren, zie eigenlijk de meerwaarde van half scheren niet.

Ik scheer half. Hals en borst. Zo kan ze toch haar warmte kwijt en wordt ze niet zo kletsnat. Maar ik hoef geen dekens te gebruiken.

Undercover04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 15:40

Ik heb mijn paard helemaal geschoren en daarna gewassen om alle kriebel haartjes te verwijderen. Tot slot gewandeld (met een zweetdeken met hals op), en hij was zo droog. De volgende dag merkte ik het gelijk met rijden, hij heeft veel meer energie.