Mondoni rijbroeken SLECHT?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje1980

Re: Mondoni rijbroeken SLECHT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:12

Ik vind ze prima. Alle waar naar zijn geld en bij mij blijven ze ondanks de leuke prijs prima. Niet in de droger doen, maar dat doe ik met geen enkele rijbroek.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:18

Ik heb hem ook altijd in de droger gehad. ging ook altijd goed :)

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:18

Het ligt aan het type. Ik heb verschillende; die van stretch met kunstleren zit krimpen toch wel erg makkelijk vind ik. Ik heb er eentje met ribbeltjes (weet niet uit m'n hoofd welk type dat is) die gewoon helemaal van stof is en die is super fijn en gaat al meerdere jaren mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:19

Ik heb een bruin geruite Mondoni broek van normale stof (zonder 'ribbeltjes')en ik vind hem heerlijk! Wat ben ik er blij mee, zeg! Hij gaat volgens mij niet in de droger maar op het wasrek.

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:34

Ik heb twee rijbroeken van Mondoni, allebei de Sahara II. Ik vind ze juist super fijn! Dit model is gemaakt van een wat dikkere, zachte stof. Ik gebruik ze heel intensief en was ze ook vaak uit en ze blijven prima.
Ik heb juist negatieve ervaringen met rijbroeken van Eurostar en Harry's Horse. Vooral mijn Harry's Horse broeken gaan echt lubberen en Eurostar kreeg ik gaten in. Erg zonde, want dat waren juist mijn broeken voor netjes. :( Ik ga binnenkort nog maar een Mondoni Sahara erbij halen.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:37

Ik heb altijd de goedkope van Mondoni, volgens mij zijn ze zo'n 30,- en 1 wat duurdere met (nep?)lederen zitvlak. De goedkoopste zitten het fijnste vind ik, heerlijke broeken! Doe ik gemakkelijk 2 jaar mee met intensief gebruik :j

Edit: deze was 't: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... broek.html

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 00:40

Luniek schreef:
Ik heb twee rijbroeken van Mondoni, allebei de Sahara II. Ik vind ze juist super fijn! Dit model is gemaakt van een wat dikkere, zachte stof. Ik gebruik ze heel intensief en was ze ook vaak uit en ze blijven prima.
Ik heb juist negatieve ervaringen met rijbroeken van Eurostar en Harry's Horse. Vooral mijn Harry's Horse broeken gaan echt lubberen en Eurostar kreeg ik gaten in. Erg zonde, want dat waren juist mijn broeken voor netjes. :( Ik ga binnenkort nog maar een Mondoni Sahara erbij halen.

Inderdaad, ik heb nog nooit zulke fijne rijbroeken gehad.. maar daarom toch stom van de kwaliteit. Had eerst de roze en toen dacht ik, hmm misschien een fabrieksfoutje. Toen een donkerblauwe gekocht. Precies hetzelfde probleem.

Roombroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 18:10

Die broeken vinden het niet leuk om langs een kruiwagen gestoten te worden, hehe...

SonShine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 18:23

Ik vind die rijbroeken ook echt heerlijk zitten maar inderdaad tegen een kruiwagen aan en gelijk een gat er in. Ik draag die broeken ook echt het liefst de hele dag door ook als ik thuis ben =)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 21:26

Ik heb de Sahara in het wit. prima broek voor het geld.

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 21:45

Ik heb 1 gehad met kunstlederen zitvlak. Is snel gekrompen en liet bij de naden erg snel los. De gaten vielen er in... Nee ik hoef ze niet meer.

16Denters

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:19

Ik pas niet eens in de mondoni Ghana broeken, normaal is een maat 36 prima. Maar anders zitten ze boven te strak en onder te los. De goedkoopste is voor mij als wedstrijdbroek maat 176 prima maar een 36 voor normaal zat te los.

Puck94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 15:29

ik heb 2 rijbroeken van mondoni met zo'n neplederen zitvlak, die krimpen wel heel snel.. ben er niet heel tevreden over.. Ook slijten de zitvlakken naar mijn idee snel..

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 11:47

Ik ben gister avond terug gegaan naar divoza met de 2 broeken. Ik moest ze even aantrekken en de mevrouw die mij hielp vond dat ik hem te klein had gekocht.. >;)
Dus het was volgens haar logisch dat ze kapot gingen want er stond te veel druk op de naden.. ze zaten gewoon mooi strak en niet TE maar goed, ik een maat groter gepast en zij vond dat beter. Maar dan zit ie bij mijn knieen en onderbenen voor mijn idee te los. Toen gooide ze het op dat het model gewoon niet zo smal is aan de onderkant. Ik heb ze wel vergoed gekregen maar heb er 1 van eurostar van 109,95 voor gekocht. Wel bij moeten betalen maar deze zat ook zalig!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 11:49

Ik heb mijn mondoni rijbroek nu een jaar of 2 / 3? Iig, ontzettend tevreden mee, ik leef bijna in die broek. Hij zit ontzettend lekker en is erg stevig. Dus ik vind het prima kwaliteit.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 11:53

Ja, mijn geruite is wel goed tot nu toe maar de sahara 2 (kids) is gewoon minder. Ik denk dat als ik ze een maat groter had gekocht, ze ook wel kapot waren gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 11:55

Ik kan de mijne trouwens niet meer vinden op internet. Ik heb een bruine geruite :D

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 11:57

Ik heb ze ook gehad, wel wat jaren terug dus ik weet niet of de kwaliteit veranderd is.
Maar ik was er tevreden over.
Wel was ik nieuwe broeken, welk merk ook, de eerste paar keer helemaal koud. Nieuwe dekjes ook.
Dat voorkomt krimp.

En na een flinke tijd werden ze wel wat pluizig en zo, maar daar is de prijs dan ook naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 12:04

Ik heb 2 mondonis met zitvlak, de een is al jaaaaren oud denk al wel 4,5 jaar, ja hij is vaal, maar nog wel heel! Die andere heb ik nu een half jaartje en is ook nog prima. De zitvlakken pluizenbollen wel een btje.