Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
C_arola schreef:Een gevoerde regendeken van 200 geam? Ik ken ze alleen met 100 grams voering of bedoel je een outdoordeken?
TamaraFloor schreef:Maar een zomerdeken met een regen deken erover zijn 2 laagjes.
Dat komt toch wel redelijk overeen met 100 gram denk ik.
Sjolvir schreef:C_arola schreef:Een gevoerde regendeken van 200 geam? Ik ken ze alleen met 100 grams voering of bedoel je een outdoordeken?
Ding werd verkocht als 200 grams, maar vind ze persoonlijk ook stuk minder dik dan dat, vandaar dat ik ook geen
dunnere heb en gewoon met die begin.
(de een is overigens wel dikker dan de andere. HV polo zit beduidend dikkere voering in dan de andere die ik heb)

Yinthee schreef:Lachwekkend he.Gelukkig heb ik nog wel zóveel verstand van dekens dat ik daar niet intrapte, haha.
Een 100 grams/fleece gevoerde regendeken is leuk voor tussen de 0-grams en de 200-grams in, maar kan ik weer niet onder een 300 grams outdoor doen als extra, i.v.m ademen. Dus daarom dat ik het idee had om een onderdeken of staldeken erbij te nemen