Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BianCatjee schreef:juliedo24 schreef:ik vind rondgenaaide of glimmende hoofdstellen niet mooi, soms zie ik een hele mooie foto, maar het eerste wat je ziet is het hoofdstel. geef mij maar gewoon een zwart (of donkerbruin) mat hoofdstel, zonder steentjes of lak of 3 cm brede neusriem :p
jeans rijbroeken vind ik juist wel leuk.
heel veel roze vind ik ook niet mooi (lees: roze dekje, roze peesjes, roze rijlaarzen).
roze rijlaarzen? bestaan die serieus?
Vind roze erg leuk maar houd het echt alleen bij dekje en eventueel peesjes verder niet! (heb ik overigens met alle felle kleuren)
een felm kleurtje als dekje met bijpassende peesjes vind ik ook leuk, zolang het niet alleen roze is
Koekje_ schreef:BianCatjee schreef:Wat ik dus echt vreselijk vind zijn die glimmende dekjes (en dan bedoel ik niet de strass steentjes maar gewoon het glimmende gladde stof) en die zilveren leren rijlaarzen!
Dat vind ik momenteel inderdaad ook wel de ergste trend!! Om rillingen van te krijgen....
[ Afbeelding ]

blingggg.. maar blingbling rijlaarzen sporen peesbeschermers etc... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
ligt mijn kast al vol mee en ik heb een ruin)..