Laarzen, ik kan er nog geen minuutje op lopen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiggy

Re: Laarzen, ik kan er nog geen minuutje op lopen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:31

Word het juist niet geadviseerd om zo min mogelijk met laarzen te lopen? Ik heb zelf een half jaar terug Derby's gekocht bij de fabriek zelf, hier werd gezegd dat je er zo min mogelijk mee moest lopen. En dus letterlijk je paard klaar moest zetten, laarzen aan en opstappen. Het zijn ook niet voor niks laarzen om mee te rijden! Ook komen er behoorlijk wat klachten doordat mensen veel lopen op laarzen, voorbeeld aan je scheenbeen, daar komen best wat blessures door het lopen in laarzen voor. Maar dit kan natuurlijk per laars verschillen, hopelijk vind je er een oplossing voor! succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:34

Ik ben een paar aan het inlopen nu, bij Ooteman van 325 voor 100 euro. Loop er nu voor de 2e keer in huis op maar geen blaren oid. Hoop er morgen bij goed weer even mee te kunnen rijden, ze moeten nog wel wat inzakken

Wat doet dat trouwens pijn, na bijna 10 jaar afscheid nemen van je oude versleten laarzen :o

Wigge ik denk dat dit geld voor de stuggere dressuurlaarzen. MH heeft juist soepele.
Ik heb echt kilometers gemaakt op mijn oude paar, uit de wei halen enzo deed ik er ook mee, ze zaten zo lekker dat wisselen niet nodig was

_KellyAV

Re: Laarzen, ik kan er nog geen minuutje op lopen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 16:39

Ik heb ook nieuwe laarzen, niet van MH maar van petrie. Maar mijn god, wat een hel..
Heb ze al eens volgestouwd met natte kranten, en ik moet zeggen dat het toen beter ging. De natte sokken ga ik ook maar eens proberen!

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 16:42

Helaas voor jou, ik heb ze 3 jaar gehad.
Na 3 jaar kon ik er nogsteeds alleen nog maar van stal naar de bak en terug ermee lopen,
had gelijk alweer blaren!

Chris118

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:44

Ik zelf heb vaker pijn aan me rechter teen van me rechter voet i.v.m me rijlaarzen :(
Heb nu zins 4 weken nieuwe gekocht bij HD Ruitersport in Beek (LB) Horka rijlaars Isa.
Moet die nog veel inlopen en dat ze wat zaken omdat die nog steeds aan de achter kant van me knie komt en daar door kan ik mijn bennen nog niet zo goed op tillen en kan zo ook moeilijk op het paard stappen.

Hoop dat het over een paar weken wat zijn gezakt en er eindelijk me naar de manege kan gaan en er mee gaan rijden op het paard :)