Steigeren met gekke oren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:47

Furioso?

Eerste foto's, blije gup, aandacht overal en 'wieeehh leuk!' steigers :j

De andere duiden vooral op concentratie, je ziet hem ook verder door zijn achterhand zakken en meer inspannen om goed op de achterhand te komen :j

@Viktor, alle 3 op commando :j

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 21:47

Mossel schreef:
Nog 1 zelfde dag alleen oren naar achter.

[ Afbeelding ]

En dat is op commando?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:48

Dit is misschien wel een hele goede, heel Silke straalt uit: 'hey wat doe jij daar boven'? vandaar ook de grote focus op mij.

Je moet bij een paard niet enkel op de oren letten, maar op het complete lichaam :j

Afbeelding

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:48

Ja, dus op commando kunnen ze zowel naar achter als naar voren staan

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:49

VisibreTeam schreef:
Furioso?

Eerste foto's, blije gup, aandacht overal en 'wieeehh leuk!' steigers :j

De andere duiden vooral op concentratie, je ziet hem ook verder door zijn achterhand zakken en meer inspannen om goed op de achterhand te komen :j

@Viktor, alle 3 op commando :j

Je hebt gelijk :D vind het ook veel duidelijker op de laatste 3 foto's dat hij wil presteren :P

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 21:49

VisibreTeam schreef:
Dit is misschien wel een hele goede, heel Silke straalt uit: 'hey wat doe jij daar boven'? vandaar ook de grote focus op mij.

Je moet bij een paard niet enkel op de oren letten, maar op het complete lichaam :j

[ Afbeelding ]

Bedankt.

NikkivanOlst

Re: Steigeren met gekke oren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 21:51

De oren kunnen ook groot deel zijn van de mate van inspanning die een paard moet leveren. Als een paard iets met gemak doet, dan zullen zijn oortjes al makkelijker naar voren doen dan wanneer hij flink spierkracht moet gaan gebruiken.

Als wij iets met gemak doen kijken we ook wat soepeler, doen wij als mens iets wat we toch moeilijker vinden dan vertrek je onbewust ook spieren in je gezicht :)

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-13 11:16

VisibreTeam schreef:
De oren kunnen ook groot deel zijn van de mate van inspanning die een paard moet leveren. Als een paard iets met gemak doet, dan zullen zijn oortjes al makkelijker naar voren doen dan wanneer hij flink spierkracht moet gaan gebruiken.

Als wij iets met gemak doen kijken we ook wat soepeler, doen wij als mens iets wat we toch moeilijker vinden dan vertrek je onbewust ook spieren in je gezicht :)

Dat klinkt nóg logischer, dankjewel. Volgens mij is dat wel het antwoord op mijn vraag. Maar op commando doen sommigen ook gewoon hun oren naar voren. Grr, lastig....

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 13:30

Goof schreef:
:') :') :')

Gek inderdaad, ik vind dat ieder paard zich bewust zou moeten zijn van een eventuele camera in de buurt om zijn steigeren vast te leggen.... :roll:

Volkomen OT.......maar ik heb er zo eentje staan hoor :P Die is dól op de camera en poseert serieus. Fantastisch fotomodel, want ik hoef m eigenlijk alleen maar neer te zetten, op de camera te wijzen, en hij doet de rest zelf :D Ook echt verschillende poses etc.
T is dat ie niet kan steigeren op commando (en ik ga hem dat ook niet leren), maar dat zou er zo eentje zijn die intussen de camera in de gaten houdt :')

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 13:03

amyz schreef:
Goof schreef:
:') :') :')

Gek inderdaad, ik vind dat ieder paard zich bewust zou moeten zijn van een eventuele camera in de buurt om zijn steigeren vast te leggen.... :roll:

Volkomen OT.......maar ik heb er zo eentje staan hoor :P Die is dól op de camera en poseert serieus. Fantastisch fotomodel, want ik hoef m eigenlijk alleen maar neer te zetten, op de camera te wijzen, en hij doet de rest zelf :D Ook echt verschillende poses etc.
T is dat ie niet kan steigeren op commando (en ik ga hem dat ook niet leren), maar dat zou er zo eentje zijn die intussen de camera in de gaten houdt :')

:wow: _O-