Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxxhildexxx schreef:http://www.ruitersportsissi.nl/internet ... 27f5lmuun3
deze heb ik en ik heb kuitmaat 35 ongeveer. schoenmaat 40.
ze zitten bij mij wel aangesloten bij mn kuit maar niet helemaal bij mn enkel.
ik ben er echt heeel blij mee, heerlijk warm (hoog) en kan er ook wel mee rijden (niet ideaal maar het gaat)
Kitty1985 schreef:ik heb ook kuitmaat 33.
Ik heb de outdoorlaarzen van de anwb de orebro / urebro unisex....zitten echt perfect!
Zie alleen net dat ze niet meer te koop zijn, vaag want had ze vorige week nog op site zien staan
Kingstono schreef:Kitty1985 schreef:ik heb ook kuitmaat 33.
Ik heb de outdoorlaarzen van de anwb de orebro / urebro unisex....zitten echt perfect!
Zie alleen net dat ze niet meer te koop zijn, vaag want had ze vorige week nog op site zien staan
Ja ik wilde heel graag die van de anwb want die staan bekend als smal maar die zijn er helemaal uit gegaan. Ze hadden al heel lang geen maat 40 meer..
) gepast en zaten niet eens heel erg gek, maar wel te laag. Petries moeten op maat gemaakt worden en tja behalve de coventry zaten meteen goed, maar tegen wat voor prijs! :S Ik heb nu heeel toevallig op de site van Hooks laarzen gezien voor smalle kuiten! Denk dat ik toch maar eens de gok ga wagen. (ik heb nu al 3 modellen gevonden in 'mijn maten')
Kingstono schreef:Kitty1985 schreef:ik heb ook kuitmaat 33.
Ja ik wilde heel graag die van de anwb want die staan bekend als smal maar die zijn er helemaal uit gegaan. Ze hadden al heel lang geen maat 40 meer..
) Maar goed, de kuitmaat is aanpasbaar van 27 tot 37 dus hij zou wel moeten passen...
DatBenIkNou schreef:Ik heb zojuist de Zoo adventure waterdichte leren laars ontvangen. Ik heb de slimfit en wauw, echt een mooie laars!! Kosten wel 220,- euro dus niet goedkoop, maar van echt leer en toch waterdicht als een rubberen kaplaars.
wel benieuwd!