Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heleenxx schreef:Als ik eerlijk ben, heb ik het gevoel dat we allemaal voor de gek gehouden worden in dit topic. Ik kan niet geloven dat een moeder de cap van haar dochter stuk slaat, de cap daarna kraakt, moeder dat niet belangrijk vindt en dochter zelf eigenlijk ook haar geld liever aan een reisje uitgeeft. Ik vind dit zo'n idioot verhaal!
heleenxx schreef:Als ik eerlijk ben, heb ik het gevoel dat we allemaal voor de gek gehouden worden in dit topic. Ik kan niet geloven dat een moeder de cap van haar dochter stuk slaat, de cap daarna kraakt, moeder dat niet belangrijk vindt en dochter zelf eigenlijk ook haar geld liever aan een reisje uitgeeft. Ik vind dit zo'n idioot verhaal!
ZeSteigert schreef:Dat valt inderdaad wel mee! Die kan ik evt. zelf nog wel kopen (volgende maand als ik betaald krijg). En dan meteen sparen voor een nieuwe want hij ziet er uit alsof hij verschrikkelijk zit :p. Bedankt!!
@Saar88: Het verhaal over mijn vorige cap: Springen, pony wilde niet. Dus wilde erlangs schieten maar daar ga ik niet mee akkoord. Uitkomst: Met mijn hoofd tegen de paal aangeknald, en hard ook. Cap was toen doormidden, toen heb ik wel een nieuwe gekregen.
Paardengek0 schreef:ZeSteigert schreef:Dat valt inderdaad wel mee! Die kan ik evt. zelf nog wel kopen (volgende maand als ik betaald krijg). En dan meteen sparen voor een nieuwe want hij ziet er uit alsof hij verschrikkelijk zit :p. Bedankt!!
@Saar88: Het verhaal over mijn vorige cap: Springen, pony wilde niet. Dus wilde erlangs schieten maar daar ga ik niet mee akkoord. Uitkomst: Met mijn hoofd tegen de paal aangeknald, en hard ook. Cap was toen doormidden, toen heb ik wel een nieuwe gekregen.
Valt wel mee.
Ik heb ook zo'n cap (ik ben niet zo voorzichtig, en het is dan zonde om telkens eentje van 80 euro te kopen XD) en hij zit niet verkeerd.
Tuurlijk, hij is niet zo mooi, maar oke. :p
.