Cap kraakt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:48

Een cap is nooit te duur.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 14:23

Als ik eerlijk ben, heb ik het gevoel dat we allemaal voor de gek gehouden worden in dit topic. Ik kan niet geloven dat een moeder de cap van haar dochter stuk slaat, de cap daarna kraakt, moeder dat niet belangrijk vindt en dochter zelf eigenlijk ook haar geld liever aan een reisje uitgeeft. Ik vind dit zo'n idioot verhaal! :o

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 14:30

heleenxx schreef:
Als ik eerlijk ben, heb ik het gevoel dat we allemaal voor de gek gehouden worden in dit topic. Ik kan niet geloven dat een moeder de cap van haar dochter stuk slaat, de cap daarna kraakt, moeder dat niet belangrijk vindt en dochter zelf eigenlijk ook haar geld liever aan een reisje uitgeeft. Ik vind dit zo'n idioot verhaal! :o

nu ik er over nadenk inerdaad, volgensmij kan je heus wel 50 euro uitgeven aan een cap, dan is rijsje maar wat latyer

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 14:45

heleenxx schreef:

Snap dat je dat denkt hoor, maar mijn moeder had geen flauw benul dat een plastic lamp kwaad kon want die cap is veel harder. Wist zij veel dat ze hem stuk sloeg. Mijn ouders vinden mijn hoofd zeker weten wel belangrijk, natuurlijk! Maar ik heb toch een cap? Dus dan zal het wel goed zijn. In ieder geval bedankt voor alle reacties!

Dniekje

Re: Cap kraakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 15:10

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 15:20

ZeSteigert schreef:
Dat valt inderdaad wel mee! Die kan ik evt. zelf nog wel kopen (volgende maand als ik betaald krijg). En dan meteen sparen voor een nieuwe want hij ziet er uit alsof hij verschrikkelijk zit :p. Bedankt!!

@Saar88: Het verhaal over mijn vorige cap: Springen, pony wilde niet. Dus wilde erlangs schieten maar daar ga ik niet mee akkoord. Uitkomst: Met mijn hoofd tegen de paal aangeknald, en hard ook. Cap was toen doormidden, toen heb ik wel een nieuwe gekregen.

Valt wel mee.
Ik heb ook zo'n cap (ik ben niet zo voorzichtig, en het is dan zonde om telkens eentje van 80 euro te kopen XD) en hij zit niet verkeerd.
Tuurlijk, hij is niet zo mooi, maar oke. :p

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 15:27

Paardengek0 schreef:
ZeSteigert schreef:
Dat valt inderdaad wel mee! Die kan ik evt. zelf nog wel kopen (volgende maand als ik betaald krijg). En dan meteen sparen voor een nieuwe want hij ziet er uit alsof hij verschrikkelijk zit :p. Bedankt!!

@Saar88: Het verhaal over mijn vorige cap: Springen, pony wilde niet. Dus wilde erlangs schieten maar daar ga ik niet mee akkoord. Uitkomst: Met mijn hoofd tegen de paal aangeknald, en hard ook. Cap was toen doormidden, toen heb ik wel een nieuwe gekregen.

Valt wel mee.
Ik heb ook zo'n cap (ik ben niet zo voorzichtig, en het is dan zonde om telkens eentje van 80 euro te kopen XD) en hij zit niet verkeerd.
Tuurlijk, hij is niet zo mooi, maar oke. :p

Ik heb die van een vriendin wel eens op gehad en ik ben er geen fan van. Maargoed kun je tenminste lekker goedkoop vallen. Gewoon denken als je eraf lazert: Ha, dat scheelt wel weer mooi X euro :).

Volgens mijn ma is mijn cap al langer stuk en vond ik het toen ook niet erg en nu opeens wel dus het is niet nodig? Ik volg de logica niet maar het betekent: Geen nieuwe cap.
Dus ik heb 2 opties:
- Niet meer paardrijden
- Zelf nieuwe cap kopen

Ga toch voor het laatste, het is alweer 20 oktober dus zo lang duurt de maand niet meer :)