ikke schreef:Dan is je auto blijkbaar niet imposant genoeg?
Ik heb gewoon een simpele volvo station... Maar automobilisten schatten naar mijn idee afstanden en de snelheid van het tegemoedkomende verkeer verkeerd in. Naar mijn idee heeft mijn volvo daar weinig mee te maken
Daarnaast vind ik het ook wel een vet foute mentaliteit. Ohw daar rijd een klien autootje die rijden we wel van de weg af ofzo?!
ikke schreef:In GB is het mij zelfs overkomen dat ANDEREN de weg blokkerden voor achteropkomend verkeer, zodat ik kon bepalen waar ik mijn plek op de weg moest kiezen zonder last van mede-weggebruikers!
In tegenstelling tot de meesten hier, herkenden die britse weggebruikers wel mijn onzekerheid en schepten de ruimte om het goed op te lossen zodat het vlot verliep en er geen risico op puinhoop was. Kunnen jullie een puntje aan zuigen.........
Moest je daar helemaal voor naar GB? In NL gebeurt dat ook hoor!
ikke schreef:Blijkbaar is het erg moeilijk om te begrijpen dat je eerst en vooral ZELF verantwoordelijk bent voor wat er gebeurt en dus ook voor het inschatten van het te verwachten rijgedrag van je medeweggebruikers en je eigen anticipatie daarop om te zorgen dat je eventuele problemen voor kunt zijn, in plaats van achteraf te gaan jammeren en mij proberen te betichten van strafbaar rijgedrag.
Natuurlijk ben je zelf verantwoordelijk, maar mensen halen echt de gekste fratsen uit waar ik niks aan kan doen. Kijk je nooit naar wegmisbruikers ofzo? Want daar komen ook altijd leuke voorbeelden voorbij