Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb geen idee hoor, het werd me verteld en hij had er al jaren heel goede ervaringen mee. Iets met dat als ze een tijdje samen in een trailer zouden staan dat ze elkaar dan wel leuk zouden gaan vinden.
dat lokt pas drama uit, samen in de trailer zal best meevallen! Tenzij ze elkaar echt aanvliegen natuurlijk, maar slaan met de voorbenen klinkt nog niet heel erg drastisch. En dan wel even een testritje maken. Kan er een hengstenrek bevestigd worden in de trailer? Dat scheelt ontzettend. Mijn ruin en mijn hengst kunnen prima met elkaar overweg, maar nadat ze elkaar twee weken niet hadden gezien werd de hengst ook even heel vervelend tegen mijn even brutale ruin, hops zo samen in de trailer, rek er in en karren maar. En toen hield het gemiep snel op
trailer ritjes leiden wel af voor ze, dus als ze elkaar gewoon simpelweg niet echt mogen, moet dat prima te doen zijn.
en dat dan voor een buitenrit. 
baudyh schreef:Ik lees over uitvechten enzo. Het zijn geen mensen hoor. Gewoon paarden.
Ze zegt de paarden zijn niet zo lief voor elkaar.
En hier worden er rampscenario's neergezet.
Ha ha.