... Rijbroeken zitten gewoon veeeeeel lekkerder
Ik rij ook met rubberen laarzen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Inger1993 schreef:Ja ik kan een paard leasen omdat ik dat geld elke maand opzij zet...
Het is daarnaast het enige wat ik kan doen wat ik leuk vind!
Want ik heb huur, verzekeringen, schoolrekening, 3 konijnen en boodschappen.
Aan het eind van mijn geld heb ik meestal nog maand over.
Wij bezuinigen dan op voedsel voor onszelf omdat we al zonder veel luxe leven en het belangrijk is om ergens naar uit te kunnen leven naast werken en school.
Tweedehands begin ik niet meer aan ... waarom kun je eerder lezen.
En ja, ik spaar. Maar als ik iets koop, dan koop ik ook iets goeds want daar heb je meer aan dan continue vervangen.
Dit topic was bedoelt om te vragen hoe jullie het liefste rijden en hoe jullie denken over veiligheid.
Antwoorden als: rijbroeken zijn er toch niet voor niks, daar kan ik weinig mee.
Spijkerbroek rijd prima.
Nee, je mag er geen dressuur mee doen of andere wedstrijden maar al dat truttige gedoe daar hou ik niet van. Gewoon lekker buiten rijden genieten van het paard, de omgeving en de rust.
Heb een beetje het gevoel dat mensen hier oordelen over iets wat ze niet kennen.
En zeggen als je paardrijd hoort dat er gewoon bij *Punt* vind ik erg bekakt en ondoordacht.
Niet iedereen leeft in rozengeur en manenschijn en ik werk me driedubbel in de rondte om 2x p.w. een lolletje te kunnen hebben door heerlijk paard te rijden.
Loesje1991 schreef:antje_vip schreef:Maar TS, in je OP zeg je: ik rijd in joggingbroek, wat vinden jullie daarvan? Er worden gewoon meningen gegeven, waar jij naar vraagt
Ja indd en dan denk ik op mijn beurt weer waarom heb je dit topic gestart als je die meningen toch maar tuttig vind