Ik heb deze vorig jaar gekocht in het bruin, samen met mijn vriendin dezelfde gekocht voor op kamp was na 4x een uurtje rijden al aan het verslijten, maar dat had ik wel verwacht. Ik draag 'm nu ook niet meer.
Ingrid_92
Geplaatst: 27-10-13 22:18
Ik heb hem in het bruin en vind hem heerlijk zitten Heb hem nu al 2 jaar en er is nog geen slijtage aan te zien, terwijl ik hem wel intensief gebruik (wel afwisselend met andere rijbroeken).
xLauLaUx
Geplaatst: 27-10-13 22:21
Ik heb alleen maar rijbroeken van de decathlon, en ik vind het prima! Lekker goedkoop, en ze gaan al een hele tijd mee. Ze zien er misschien na een tijdje dragen niet zo goed meer uit als eentje van Pikeur od eruit zou zien, maar ze zijn prima te dragen, geen gaten of extreem gerafelde stukken. Ik moet ze onderhand toch al 2 jaar lang intensief gebruiken
Ik ben eerst langs een paar Ruiter shops geweest voor mannen ruiter broeken maar helaas is er erg weinig aan bod voor ruiters te vinden en als ik al wat tegen kwam, vond ik ze niet mooi en ook erg duur. Dus uit eindelijk toch bij Decathlon voor 40,- euro een mooie zwarte rij broek gekocht die ook nog eens lekker zit en die me weinig heeft gekost.
Ik heb de broek van de foto van begin post en ik heb hem nu 3 maanden en er zitten nu echt al veel gaten in. Ik draag mijn rijbroeken echt de heledag dus verslijten ze ook snel.
Anoniem
Geplaatst: 11-11-13 01:59
ik heb 5 rijbroeken van de decathlon 2 'goedkopere' zal ik zeggen, en 3 goede die 2 eerste gebruik ik echt nooit, die doe ik alleen eens aan als er op de wei word gewerkt of zo ik heb ook een zwarte broek van decathlon ooit gekocht & die is ideaal voor in de winter (speciale stof komt geen regen door)
correctie ik heb er 6, nog een oude wedstrijdbroek ook die gebruik ik voor onderlinge wedstrijden op de manege