Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:Hmm, ben vandaag even langsgegaan om te passen, en hem 'm maar meegenomen. Hadden 'm alleen in het bruin bij ons.
Op zich wel fijn, wel heel erg wennen en ben echt benieuwd of dat ding écht waterdicht is, dus nu wachten tot ik eindelijk een paard heb gekocht en dan bij de eerste regenbui meteen testen haha.
Qimm schreef:SuperAssie schreef:Hmm, ben vandaag even langsgegaan om te passen, en hem 'm maar meegenomen. Hadden 'm alleen in het bruin bij ons.
Op zich wel fijn, wel heel erg wennen en ben echt benieuwd of dat ding écht waterdicht is, dus nu wachten tot ik eindelijk een paard heb gekocht en dan bij de eerste regenbui meteen testen haha.
Hoe is de maat (valt het groot of klein?) en hoe is het model?
_Nero schreef:Ik heb normaal altijd maat 44 kwa rijbroek, nou heb ik 1 keer een broek bij deze site besteld, gewoon een 44 dus maar deze was echt gewoon bijna 2 maten te groot. Is dit zo met alle broeken?
Sees schreef:Zo, afgelopen weekend was het weer er wel naar om de Kipwarm eens uit te proberen. Ik kan jullie vertellen. hij is écht hartstikke waterdicht
. De druppels blijven er gewoon opliggen en rollen er vanaf. De broek zit heerlijk. Énorm warm vind ik 'm niet en Qimm, hij zit tóch hoger dan ik dacht alleen hij zakt wel een beetje af omdat de stof een beetje trekt (voel je overigens niet als je 'm aanhebt). Toen ik 'm eenmaal goed had aangetrokken (net als een panty, die moet je ook echt goed optrekken
) zat ie best hoog. Een aanrader dus. En ik vond het persoonlijk idd erg fijn dat er geen klitteband onderin zat
, eerder nooit bij stilgestaan maar nu merkte ik het verschil.