maar inderdaad, goedgekeurd is goedgekeurd. Bedankt voor het delen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar inderdaad, goedgekeurd is goedgekeurd. Bedankt voor het delen
heb vandaag mijn nieuwe cap binnen gekregen, want ook ik heb een balletjes geluid in dezelfde cap.rooswita schreef:Leuk om te zien
die deukjes zijn trouwens wel zwakke plekken op je cap. Dat zijn plekken waar ooit de energie van een klap is opgevangen. Zou je hier nog een keer op vallen kan die de klap niet meer zo goed absorberen dus was zeker niet verkeerd om een nieuwe te kopen
Lauke schreef:rooswita schreef:Leuk om te zien
die deukjes zijn trouwens wel zwakke plekken op je cap. Dat zijn plekken waar ooit de energie van een klap is opgevangen. Zou je hier nog een keer op vallen kan die de klap niet meer zo goed absorberen dus was zeker niet verkeerd om een nieuwe te kopen
Alleen een beetje jammer dat ik geen deukjes heb gespot

(Mijn klep was wel helemaal scheef door de val, dus ik kon m toch niet meer dragen, hij was hoe dan ook in de container beland.)
helaas heb ik die niet meer. Lauke schreef:Lieke, ik denk dat je dan wel goed zit.
De schaal is erg buigbaar, maar t piepschuim kreeg ik met geen mogelijkheid in beweging. Zelf mn stendingmes kwam er heel moeilijk doorheen. Zo hard is t dus :p

Iolanthe schreef:Wow, leuk om te zien
Maar als ik het goed begrijp, ging die tape er al op toen je hem kocht? Vreemd... Maar ja, misschien is dat veiliger of zo...
XxDessy schreef:grappig om zo te zien ! vroeg het mezelf ook altijd al af, maar had nooit het lef om me hele cap uit mekaar te halen! hahaha, gelukkig hebben we dan zo'n stoere bokker die dat ff doet![]()
Nee haha niet zo'n goed plan