Wat draag jij in de winter onder je bodyprotector?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Wat draag jij in de winter onder je bodyprotector?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 13:07

ja, ik draag die echt altijd onder mijn BP. Zit heerlijk, ook zonder BP trouwens, ik zweer erbij. En fijn dat de Outlyne goed bevalt.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 13:11

Ahá, dat stemt een mens goed, dan is de kans groot dat dit shirt het gaat worden. De beschrijving sprak mij in ieder geval erg aan. Bedankt!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 13:14

Mooi ding, ik kende deze helemaal niet. Ziet er comfi uit. Ik rijd altijd met bp, al jaren. Ik weet niet beter meer en dat is echt wel fijn. Misschien dat ik toch wel een keer een nieuwe wil...die van mij is al 10 jaar oud (maar doet het nog prima kwam ik achter in April dit jaar ;) ), dan ga ik deze ook bekijken!
Enne, heel mooi shirt zeg!

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 13:26

Ik heb een aantal BP gepast en bij de meesten kreeg zowat een claustrofobische aanval :D :D :D Deze daarintegen zat gelijk goed en vandaag na het rijden ben ik helemaal om. Ik vind het een mooie vrouw vriendelijke BP die idd zoals je zelf ook zegt...ook nog leuk is om te zien.
Deze ga ik met veel plezier dragen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 13:37

ik heb ook de outlyne, bevalt super. hetgebeurt regelmatig dat ik die pas uitdoe als paard al heb afgezadeld, voor die tijd gewoon niet aan gedacht.

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:17

Icrack schreef:
Al met al komt het er dus op neer dat bijna iedereen er gewoon een shirt onder draagt en dat dit warm genoeg is in de winter :)
Vandaag voor het eerst mijn protector kunnen proberen tijdens het rijden...ging prima! *\o/*

@SRY ik zat in twijfel tussen de Hir Air en deze die ik nu heb. Waarom ging jou voorkeur uit naar een airbagvest ipv een "gewone" protector?

Bij de manege waar ik sta is met springles een hit-air of bodyprotector verplicht.
Heb wel eens een bodyprotector van een stalgenoot geleend, maar ergerde me steeds aan de bodyprotector, stijf en niet fijn. Tevens kan mijn pony flinke rodeo geven (idioot bokken) en ben bang met een bodyprotector, doordat ik vind dat je minder bewegingsvrijheid hebt, mijn rug sloopt. Dit is al eens gebeurt zonder bodyprotector! Laat staan met....
Een hit-air zit als een bodywarmer en heb er geen last van. Ook met de flinke rodeo kan ik gewoon mee bewegen :j Heb deze wel niet gekocht, huur altijd een hit-air bij de manege ;) Vind ze zelf namelijk erg duur om te kopen, voor 1x in de week met springles.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 15:54

Ah, vandaar. Wel handig zo'n manege. Het geeft je wel mooi de kans om uit te vogelen hoe het zit, werkt en of het ook het bedrag waard is. Die mogelijkheid moest ik missen, had graag de hit air ook een kans gegeven. Neemt niet weg dat ik super tevreden ben met de mijne.

madelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:55

Een vest (zonder rits)

20282

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:03

een lekkere trui! :)

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:39