Goede keus hoor!Hij is echt fijn en de beste prijs/kwaliteitverhouding.
dewindhoek
Geplaatst: 15-09-13 19:38
Ik heb een vraagje voor degene die zo'n whis setje gebruiken. Hebben jullie met dit systeem last van vertraging? Ik heb nu een midland set maar die gaat pas zenden als ik een aantal woorden heb gezegd. Ik wordt daar helemaal gek van dus nu geef ik weer zo les maar dat gaat wel ten koste van mijn stem.
Nee klopt, geen vertraging en de ruis kun je helemaal instellen, zodat hij nagenoeg alle bijgeluiden wegfiltert. Ik zweer erbij, ben er zo blij mee dat ik overweeg een tweede set aan te schaffen voor als ik groepen van 3 of 4 personen in de les heb...
Suelza:op de site hebben ze nu ook sets te koop met extra ontvangers. Het nadeel is wel dat dan iedereen in de les alles hoort. Maar dat is als je staat te bléhren natuurlijk ook wel. Ik moest wel wennen aan het zachte praten. Kan ook niet tussendoor iemand gedag zeggen en als er iemand op 3 meter afstand praat dan pikt de microfoon dat ook op.
ik rijd veel met een oortje in. of mijn vriend helpt mij of ik les er mee bij wim bonhof. zelf heb ik ook het whis systeem. echt een ideaal ding. hij weegt eigenlijk niets. niet meer kloten met losse batterijen, gewoon oplader aansluiten en de volgende dag doet die het weer. de batterij gaat ook nog is heel lang mee!
Ik heb momenteel de Motorola XTR446 licentievrije portofoonset deze bevalt op zich prima maar het is storend dat de wind soms ervoor zorgt dat ik geen signaal heb soms.
Als deze set niet meer voldoet ga ik denk ik toch ook voor het hierboven genoemde whis systeem.
Whalla er is meer te koop dan alleen whis, ken systemen met ingebouwde microfoon wat weer kabeltje en kwetsbaar clipje scheelt bij instructie, en met meer freq kanalen keuze. De vraag is ook hoelang deze freguenties nog beschikbaar blijven, en of je dan bij whis wel voldoende vrije kanalen hebt om storingsvrij te kunnen werken. Spul is wel fijn compact gemaakt.
Ik heb de set van www.hippomed.de, helemaal top! Losse batterijen maar die werken heel lang en nooit ruis of wegvallen.
Peetstap
Geplaatst: 18-09-13 23:29
Dat easytalk is hetzelfde als het monacor systeem, gebruik ik zelf ook wekelijks, bij deze sets heb je dus geen aparte microfoonclip meer nodig. Overigens kun je bij deze set een laadunit kopen, waar zender en ontvanger tegelijk inpassen om accu's op te laden.
Wat kost setje in duitsland ?
GeraldineVD
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-13 20:34
De WHIS gisteren en vandaag voor het eerst geprobeerd. Ging super! Geen ruis, duidelijk, heel licht aan je broekband. Ruiters waren ook allemaal erg tevreden. Oortje blijft prima zitten. Ben er erg blij mee!
Kost in BRD gewoon ook 199 euro. Ik heb koffertje erbij en extra oortjes, zit je op zo'n 235 euro.
Iemand ervaring met een van deze twee? Of suggesties voor een ander merk? Eartec lijkt een stuk voordeliger, maar ik heb nog geen Europese dealers kunnen vinden.
Peetstap
Geplaatst: 27-10-13 19:07
Pb maar even voor eartec, kan ik de europrijzen voor je opvragen. Bij mijn weten zijn er nog geen setjes hiervan in ned.
Het couchphone eenrichtings systeem is 1:1 copie van de ats- series van monacor, en derhalve peperduur geprijst onder deze naam
Ik ben benieuwd hoe de Equiteacher bevalt tovandehoek? Zit er toch over te denken mijn Motorola XTR446 set te verkopen en een andere set aan te schaffen.