Bezichtiging aan de andere kant van het land

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:55

Kinke schreef:
en mocht de eigenaar geen filmpjes kunnen maken, dan kan een bokker in de buurt van het paard dat misschien doen voor je?

Dan wel met toestemming van de eigenaar, vind het anders niet zo netjes ;)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 15:01

Pluttersput schreef:
Nou, dit gaat heel vreemd klinken. Maar ik woon ook in ZuidLimburg en wil best met jou naar t paard gaan kijken.. Wel moet je dan kijken met de benzine, maar ik heb een eigen auto, houd veel van autorijden en best in voor een uitstapje :)

Wat een ontzettend lief aanbod dit +:)+

Mijn paard heb ik gevonden in Friesland. Omdat ik geen auto heb ben k met de trein gegaan. En 's avonds weer terug. Ik had ook mogen blijven slapen bij de verkopers, dat heb ik ook gedaan toen ik de tweede keer ging kijken.
Maar nou vind ik het niet erg om met de trein te reizen. Het scheelt ook dat ik in Midden-Nederland woon, binnen 2,5 uur ben je eigenlijk overal wel. Maar ik vond 't toch een heel eind :P

En ik ben heel blij dat ik het gedaan heb, het is zo'n LEUK paard :D Hoe ik 'm zou gaan vervoeren had ik niet eens over nagedacht en dat kwam, toen de koop rond was, helemaal goed. Dankzij een bokker!
En misschien dat te regelen valt dat ze 'm komen brengen?

Kimenco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 10:14

:D Ik ben mijn paard gaan bekijken in Hongarije :D 4 weken later ben ik haar op gaan halen.....het kan altijd erger :j

Mungbean

Re: Bezichtiging aan de andere kant van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 12:59

Ik ben 5 jaar geleden voor mijn stippeltje heen en weer gevlogen van Basel naar Friesland in 1 dag :))

En Ts? Al geweest? Of wat anders gevonden?