Ik vind 2750 helemaal niet hoog, voor een goed paard dat m heeft gelopen. Mijn d pony is verkocht voor 2850, reed alleen onderlinge wedstrijdjes, heel braaf en heeft ook zomereczeem. Je vindt nou moeilijk paarden die m lopen voor die prijs, ik zeg doen, als hij je bevalt en je er een klik mee hebt natuurlijk!
blue_sky
Geplaatst: 29-08-13 12:58
Zoals gezegd hangt veel af van de gezondheid, bouw, karakter en dus potentie van het paard. Dit paard kan nog 10 jaar mee in de basissport. Naar mijn idee is het dan geen gekke vraagprijs.
janouk
Geplaatst: 29-08-13 13:00
Ik zou heel goed overleggen met je veearts in verband met de zomereczeem. Ik weet niet waar het paard nu staat, maar hij kan er daar wel minder last van hebben dan bij jouw thuis. Ik zou zelf geen paard kopen met zomereczeem. Er staan paarden genoeg te koop, en ellende hoef je niet te kopen, dat komt vanzelf wel.
pluisje88
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-13 13:02
Hij staat maar 20 km van mijn huis vandaan dus dat zal wel niet zo heel veel invloed hebben denk ik
janouk
Geplaatst: 29-08-13 13:04
Dat zegt niet zoveel helaas.
Bij ons thuis hebben wij geen dazen of horzels, wij wonen midden in de polder en het waait hier bijna altijd. Als wij naar de club gaan, 3 km verderop, dat ligt in het bos, bij het water: daar zijn wel horzels en dazen en veel muggen.
pluisje88
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-13 13:06
Naja hij kan nu niet zonder deken in de zomer, dus misschien op de pensionstal wel. In dat geval kan het niet erger worden, maar zou er een kans kunnen zijn dat het beter zou worden. Snap je wat ik bedoel?
Overigens heeft hij geen eczeem verschijnselen zolang hij in de zomer een vliegendeken op heeft
MarjanB
Geplaatst: 29-08-13 13:07
Ik denk dat je voor het geld wel een leuker dier kan vinden zonder zomereczeem. (heb de advertentie even opgezocht) Beetje type duikboot.. En er is 1850 op geboden dus voor minder dan 2000 zal je hem wel niet hebben...
Erg op de voorhand gebouwd, niet echt een paard om mee dressuur te rijden tot in de z. Ik vind persoonlijk de prijs aan de hoge kant gezien de zomerexzeem en de bouw van het dier
Volgens mij is hij niet zo erg op de voorhand gebouwd? Vind het een leuk (grof) paard.
pluisje88
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-13 13:24
Ik zal morgenavond andere foto's maken. Maar volgensmij valt het ook wel mee. Ik heb hem toevallig 1x in het echt gezien en toen is het me niet opgevallen. Vaak als ze echt op de voorhand gebouwd zijn valt mij dit wel op