Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als dat lang geduurd heeft is de eerste hoef in de ring voor de meeste juryleden genoeg binnen om te bellen
Roweentje89 schreef:Is het niet zo dat je in de B stijlpunten krijgt voor het goed rijden/onder controle hebben van alle gangen. Dat moet je kunnen aantonen, toch?
Dus binnenkomen in galop, overgang draf, overgang stap, groeten, stappen, aandraven, aangalloperen en hindernis 1 aanrijden.
Of heb ik het nu mis? (Heb zelf nooit springwedstrijden gereden, maar van een vriendin gehoord dat zij dit zo moest doen)
Loetie84 schreef:Roweentje89 schreef:Is het niet zo dat je in de B stijlpunten krijgt voor het goed rijden/onder controle hebben van alle gangen. Dat moet je kunnen aantonen, toch?
Dus binnenkomen in galop, overgang draf, overgang stap, groeten, stappen, aandraven, aangalloperen en hindernis 1 aanrijden.
Of heb ik het nu mis? (Heb zelf nooit springwedstrijden gereden, maar van een vriendin gehoord dat zij dit zo moest doen)
Dat is niet zo...
Loetie84 schreef:@ Geryon: Ik had het protocol er bij gepakt, maar daar staat niets over op, net als over het groeten zelf. Het zou dus niet in de beoordeling meegenomen moeten worden. Misschien dat dat met de stijlbeoordeling 'oude stijl' anders was, maar ook daar betwijfel ik het, want ik moest van mijn instructeur juist vanuit stap in galop aanspringen na het groeten en kan me niet herinneren dat ik daar ooit commentaar op heb gehad.
Geryon schreef:Loetie84 schreef:@ Geryon: Ik had het protocol er bij gepakt, maar daar staat niets over op, net als over het groeten zelf. Het zou dus niet in de beoordeling meegenomen moeten worden. Misschien dat dat met de stijlbeoordeling 'oude stijl' anders was, maar ook daar betwijfel ik het, want ik moest van mijn instructeur juist vanuit stap in galop aanspringen na het groeten en kan me niet herinneren dat ik daar ooit commentaar op heb gehad.
Apart, heb het toch echt gelezen toen de nieuwe regeling (dus op stijl) van start ging
Loetie84 schreef:Geryon schreef:
Apart, heb het toch echt gelezen toen de nieuwe regeling (dus op stijl) van start ging
Maar we werken nu met de tweede editie van het springen op stijl he?
*edit, 3e versie komt er nu aan per 1 okt. We gaan werken met halve punten zo te zien (of was dat al?)
https://www.knhs.nl/media/6779189/invul ... t-2013.pdf