Geinteresseerd in georganiseerde/gezamenlijke buitenritten?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:36

Pepper_78 schreef:
EJMx schreef:
Hoi!

Mijn paard staat in ambt-delden en we rijden veel buiten. Lijkt me leuk om een groepje te gaan vormen om te kunnen buitenrijden. Rij nu voornamelijk bij ons in de omgeving maar ook wel eens met de trailer op pad richting Holten/Veluwe. Ik zou graag nog eens met haar naar het strand willen.
Hoe is het rijden in de omgeving Vriezenveen?

Groetjes Esmee

Ik kan hier prima buitenrijden. Woon nabij een natuurgebied en een ritje van 1,5 uur is zo gemaakt. Maar het is wel veel hetzelfde, dus vandaar dat het ook wel eens lekker is wat anders te zien en te doen. Leuk! Holterberg of Lemelerberg is volgens mij ook hartstikke mooi en de Veluwe natuurlijk helemaal.

Ik woon met mijn paardje aan de lemelerberg kan er zo een mooie route van 2 uur maken :)

Laura1972

Re: Geinteresseerd in georganiseerde/gezamenlijke buitenritten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:15

Hallo, ik heb me zojuist ingelogd en ik ben ook op zoek naar ruiters/amazones, die graag een leuke buitenrit willen maken, maar niet alleen. Ik ben in het bezit van een relaxte belg en heb eigen vervoer. Ik woon in de noordoostpolder, dus kan alle kanten op. Wie wil er mee voor een leuke gezellige rit naar bv kuinderbos, veluwe of strand? Met meerde koudbloeden op stap gaan lijkt me geweldig leuk, maar andere rassen zijn natuurlijk ook welkom!

groet, Laura

Mariaboz1982

Re: Geinteresseerd in georganiseerde/gezamenlijke buitenritten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:06

Hoi Laura1972, jammer dat je zo ver weg woont. Het is altijd heerlijk om met die knollekes op stap tegaan. Mischien een tip. Trekpaardenteamrockanje organiseert in oktober weer de snert rit. Rijden alleen maar knappe Belgen mee. En super gezellig.

koevoets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:27

[quote="koevoets"]Hallo allemaal.
Lijkt mij er leuk om ern maatje te hebben om mee
Buiten te rijden,maar zijn er ook mensen in de omgeving west-Brabant.ik heb wel een trailer.
Gr *\o/*