Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Kijk er aan de binnenkant al door heen, pff echt belachelijk. Terwijl ik een simpele rib van harry horse al bijna 10 jaar heb
. Ik vind ook eigenlijk meer als 50 euro uitgegeven aan een rijbroek te duur. Dat doe ik ook niet met me gewone broeken paardjes123 schreef:Ik heb zelf van het voorjaar een witte hv polo rijbroek gekocht, was nog best aan de prijs en nu na 1 wedstrijd seizoen al versleten. Kijk er aan de binnenkant al door heen, pff echt belachelijk. Terwijl ik een simpele rib van harry horse al bijna 10 jaar heb
. Ik vind ook eigenlijk meer als 50 euro uitgegeven aan een rijbroek te duur. Dat doe ik ook niet met me gewone broeken
LenaBaars schreef:HV Polo is ook meer een merk die t van de trendy patroontjes en kleurtjes moet hebben dan van de kwaliteit. Anky is gewoon troep, maar dat vind ik ook van haar lederwaren (al heb ik geen ervaring met de zadels)
Ik heb veel gehad, maar blijf bij Pikeur en Eurostar qua degelijkheid. Ik heb een bloedheken aan winkelen, en koop daarom echt alleen kwaliteit spul.
denk dat die al wel 40 jaar oud is
Frankaas schreef:Ik heb Ruitergilde. Heerlijke rijbroeken met gewoon broekzakken voor. Ik snap de logica van kontzakken ook niet helemaal...

Saaams schreef:chocobroodje schreef:Ik heb een Harrie's Horses Beijing (als ik het zo goed schrijf) Niet te duur en erg prettig materiaal (95% katoen)
http://www.harryshorse.com/nl/catalogus ... .26000280/
Alleen is de kwaliteit 6x niks. Heb m toen gekocht, rij 1 keer in de week toen ik hem kreeg en naden laten nu al los..
hannahaapje schreef:paardjes123 schreef:Ik heb zelf van het voorjaar een witte hv polo rijbroek gekocht, was nog best aan de prijs en nu na 1 wedstrijd seizoen al versleten. Kijk er aan de binnenkant al door heen, pff echt belachelijk. Terwijl ik een simpele rib van harry horse al bijna 10 jaar heb
. Ik vind ook eigenlijk meer als 50 euro uitgegeven aan een rijbroek te duur. Dat doe ik ook niet met me gewone broeken
Zo denk ik er ook over... Ik zou nooit één van HV Polo of Anky aanschaffen. Een minder dure rijbroek zit ook goed.
Zilfstar schreef:Och ik snap je precies! Heb confectiemaat 48 maar pas daarmee tegenwoordig echt niet meer in een rijbroek! Vaak is de taille veel te strak of zou dat wrs wel goed zijn maar zijn die bovenbenen weer te smal. Vre-se-lijk!!! Heb nu 1 oude blauwe die echt lekker zit. Maar wil helemaal op zwart over dus af en toe probeer ik het weer. Heb een jaar geleden een eurostar zwart met witte streep kunnen bemachtigen die goed zit en van de week een zwarte van dat echte stretchspul. Moet er nog een beetje aan wennen want kruipt iets naar beneden voor mijn gevoel maar rijdt prima.
Heb eerdaags ene onderlinge wedstrijd op stal en heb de hoop opgegeven een goede witte broek te kunnen vinden op MP voor een prikkie want in mijn maat is dat gewoon niet te doen! dan maar met een zwarte broek starten. Het is toch onderling...
xIirtJj schreef:Eurostar Klara of Klarissa (leer) ^^
Gewoon van die lekker hoge broeken, dik stofje, en klittenband aan de onderkant.
Ik zweer erbij ^^
SRuiter schreef:@Marlies, welke heb je dan van Eurostar? Ik hoef ook echt geen hippe broek ofzo.
@Bo_Cassey, succes!