Jeggings

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BlauweSteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:20

M'n eerste paar maanden les heb ik ook met een jegging gereden(volgensmij noemde ik dat ding toen iets in de richting van een spijkerlegging, wist ik veel :')) en toen ik de groepsles in ging kreeg ik een rijbroek, ik heb er nooit last van gehad tijdens het rijden, dus het moet prima kunnen :)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:21

ik vind leggings, treggings, jeggins of hoe jehet ook maar wil noemen heerlijk rijden. ook houden ze het echt wel langer vol den die 6 dagen hoor! de enige manier waarop ik ze gesloopt heb gekregen is me been in me nek leggen, maar met gewoon gebruik werken ze prima :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:22

kwaanders schreef:
Lara_Silver schreef:
Ik rijd op het moment vaker in jeggings dan in mijn rijbroek. Moet makkelijk kunnen dus! :)

Vreemd! Ik zou echt niet zonder mijn oude vertrouwde rijbroeken kunnen rijden hoor. No-oh! -O-

Waarom vreemd? Ik rijd ook makkelijk in jeans met mijn jodphurs eronder. Ik vind het een rijbroek met enkel schoentjes er belachelijk uit zien en rijd niet graag met mijn laarzen, vandaar dat ik vaak gewoon lekker in mijn jegging schiet. Maarja als je een gevoelig huidje hebt is het natuurlijk een ander verhaal. ;)

kwaanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:55

Lara_Silver schreef:
Ik rijd op het moment vaker in jeggings dan in mijn rijbroek. Moet makkelijk kunnen dus! :)

Vreemd! Ik zou echt niet zonder mijn oude vertrouwde rijbroeken kunnen rijden hoor. No-oh! -O-[/quote]

Waarom vreemd? Ik rijd ook makkelijk in jeans met mijn jodphurs eronder. Ik vind het een rijbroek met enkel schoentjes er belachelijk uit zien en rijd niet graag met mijn laarzen, vandaar dat ik vaak gewoon lekker in mijn jegging schiet. Maarja als je een gevoelig huidje hebt is het natuurlijk een ander verhaal. ;)[/quote]

Voor mij is het een vreemd idee zonder rijbroek te rijden. Vind ik geen fijn idee.

Lara_Silver

Re: Jeggings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:58

Ah zo. :) Heb ik gelukkig geen last van.

kwaanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:59

Ach, als jij er geen last van hebt, is er geen probleem. :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:00

Ligt ook wel aan het zadel moet ik verklappen, bij mijn nieuwe zadel stap ik er enkel in rijbroek op anders ligt alles open. Maar mijn oude zadel is zo comfortabel dat het daar wel op kan voor de langere buitenritten. Kleine nuance. :P

kwaanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:05

Ah... dat lijkt me geen prettig gevoel. Snap dat je dan toch wel in je rijbroek schiet. Maar anders heb je geen last van schuring, wrijving en degelijke?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:49

Ik zou ook niet zonder m'n rijbroek kunnen. Erger me eraan dat die jeggings altijd afzakken := en vast al helemaal als ik op ga stijgen.